Gå til innhold

Samboer studerer utenlands mht fødsel:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære skriver sin bachelour på fysiostudieer i nederland. Jeg har en følelse av at min ul-termin 29.juni - er feil..og er redd for at bebin skal komme før min kjære rekker hjem.

Kan det være slik at fødselen skjer allerede i slutten av mai?

Setter stor pris på om noen vil se på dette for meg..

også om kommende pappa rekker hjem i tide til fødselen, hva vi får og hvordan fødselen blir?

Håper på svar!

Takk for din tid

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han 270383

jeg 280283

sammen har vi allerede en gutt født 20.10.06

Skrevet

Dytter på topp igjen og håper på svar :)

Skrevet

Noen som kan være så snill å ta en kikk?

Skrevet

hvordan vet du at ul termin er feil...når har du termin da?får opp noe med et 9 tall jeg.føler en gutt og at alt kommer til og gå veldig raskt...ca 5-6timer fødesel fra det starter til han er ute.

Skrevet

Tusen tusen takk for svar!

Da jeg gikk med første, fikk jeg termin i slutten av november utifra det jeg tolket som siste mens. Da jeg kom til UL - fikk jeg beskjed om at du er iallfall en uke lengre på vei. Ny termin ble 15.november. Jeg fikke det ikke til og gå opp siden jeg har så regelmessige sykluser og hadde hele tiden en følelse av å være lengre på vei. Elias ble født 20 oktober. Helt ferdig og klar for verden.

Antagelig var den siste blødningen ingen mens men en tidlig blødning i svangerskapet.

Akkuratt slik er det denne gangen også. Jeg går ut i fra min siste blødning, får en termin. Kommer på UL og blir satt frem en uke. Får det ikke til å stemme.. denne gangen er jeg ganske sikker på at dato for unnfangelse er 10-11-12 september. Og jeg tror derfor riktig termin er 6-8 juni..

Ble langt dette:) Elias var også ute på 5 timer faktisk!

Ser du om pappaen er tilstede? Rekker han hjem?

Tusen takk for din tid Aurora!

Ha en fin dag!

Skrevet

Prøver igjen og håper på svar! :)

Skrevet

Får opp et 9 tall her,og da kommer kanskje babyn til den 9 juni,tror nok ikke at faren kommer til og være til stede,desverre.

Skrevet

Tusen tusen takk for din tid.. Er dette min magefølelse sier også. Så jeg forbereder meg på en alenefødsel - synes bare det er så trist...

Ha en god kveld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...