Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 er nå inni min 19 uke og skal på ordinær ul på fredag! som alle andre er jeg veldi spent på om fosteret er friskt og om det er gutt eller jente. Jeg har den siste tiden bare merket mer og mer smerter i ryggen! det sitter liksom midt i ryggen og nedover.. vondt i begge sidene litt ned på rumpen også... tror ikke det er bekkenløsning, men vet at det begynner å bli så vondt å ubehagelig no at noe må gjøres. er veldig svai i ryggen.. kan det ha noe og si`?? Har den siste uken og merket en del "turbulens" i magen om jeg kan beskrive det slik. er nesten tilbake på slike mensmurringer det var i starten... er dette normalt? har enda ikke kjent spark fra fosteret, men jormdor sir jeg har morkaken foran å det kan gå noen uker enda ( førstegangs) men er bekymret for de murringene...? vanlig med slike smerter så sent uti svangerskapet? tenker at det strekker jo seg vell enda der nede:P
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Jeg syns det høres ut som bekkenløsning eller bekkenlåsning, jeg. Snakk med legen din
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 Kan jo "bare" være bekkenløsning, Men hvis du er bekymret for det, så snakk med legen din.. det ville nok jeg ha gjort.... spes når det er så "tidlig" i svangerskapet... *nina*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå