Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er rart å se fram i tid, og jeg aner virkelig ikke hvor jeg er om fem år... Men kan jo fable litt...

Om fem år er jeg 31 år gammel (herregud! Det går fort!). Jeg har ei lita jente som heter Martine som er 4 år gammel, og en gutt som heter [et-eller-annet] som er 1 år gammel. Samboeren min og jeg har endelig fått tulla oss til å gifte oss, har nå vært kjærester i over 10 år! Vi bor i et rekkehus vi kjøpte for 4,5 år siden, og trives med det. Jeg jobber fortsatt i barnehage, og merker nok at jeg er rundt unger både på jobb og hjemme. Er sikkert sliten og lei innimellom, men syns det er verdt det. Jeg har redusert stillingen til 80%, og har ei dame som kommer og vasker hos oss en gang hver 14. dag. Hun vasker alt det jeg syns er kjedelig!

Jeg har blitt tante til ei lita jente, tvillingsøstra mi har endelig funnet mannen i sitt liv, og vi er for en gangs skyld i lykkelige forhold begge to samtidig..! ;)

Broren min har lykkes med å ta lappen, og vi har vokst hverandre nærmere de siste årene.

Mormor lever og har det bra, hun nyter livet i leilighet i byen....

Åh, kunne sikkert fortsatt en evighet med denne dagdrømminga... Men nå er det deres tur. :)

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om 5 år er jeg 28år, fortsatt sammen med kjærligheten i mitt liv.<3 Da har vi vært sammen i 7 år og har (forhåpentligvis) vært forlovet i 4 av dem. Bor i Trondheim i ei leilighet, men har begynt å bygge huset vårt. Han har fått drømmejobben som byggingeniør i et bra firma i byen. Jeg har endelig funnet en jobb jeg trives godt med, men jobber ikke fullt. Har en gutt ved navn Isac på 3år og er på vei med ei jente som skal hete Marina. Planlegger om å gifte oss sommeren året etter. Vi har en liten dachshund og gleder oss til å få enda et familiemedlem. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...