Englemamma, prøver igjen... Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 I natt og i dag tidlig kom det litt blod... ble kjempebekymret, da jeg har spontanabortert to ganger før. Ringte legen, og fikk komme med en gang. Der så jeg en bitte bitte liten baby :-) Han målte meg til 7 + 2 uker, men jeg så allerede både hode, kropp, armer og ben.... helt utrolig. Ble så glad, at jeg ga legen en klem :-)
Schrødingerkatta Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Ååååååh..jeg blir så glad når jeg leser sånt som dette :-)) Glad på dine vegne :-) Jeg skal på tidlig ul selv, er i min syvende uke nå (6+3 tror jeg og hadde bittelitt brun utflod på papiret i dag til morran :-( Blir så bekymret for jeg mistet i ma i juni i fjor og vil absolutt ikke ha en slik opplevelse igjen. Håper det bare er pga sexen i går kveld og at det er skjøre slimhinner som spiller meg et puss... Tror ikke jeg får time før i neste uke så jeg får bare smøre meg med tålmodighet :-) Ser du er -75 modell, det er jeg også. Er det ditt første barn? Ønsker deg masse lykke til :-) Klem fra
Englemamma, prøver igjen... Skrevet 21. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2010 Hei Schrødingerkatta :-) Krysser fingre for at det er på grunn av sexen, det kan skje.... har skjedd meg også. Ja, det er mitt første, hvis alt går bra. Har som du ser mistet to ganger før... men denne gangen er jeg positiv :-) jeg har kommet borti en så fantastisk lege, på sykehuset... han stiller opp uansett på dagen og i helger. Skal dit 1 mai også, og ta en UL til :-) Hvor er du fra? Skedsmo her..
Schrødingerkatta Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 Hei igjen :-) Ja jeg håper det brune bare er helt uskyldig, hadde litt vannaktig utflod med litt rødfarge på i dag til morran. Er vanskelig å være positiv syns jeg men jeg prøver så godt jeg kan :-) Skal ordne meg en tidlig ul så slipper jeg denne bekymringen...bedre å vite uansett liksom.. Bra at du er positiv denne gangen, sjansene er jo store når du har sett liv, da skal det mye til for at det går galt altså :-) Og når du har en slik fantastisk lege som har full forståelse for situasjonen og bekymringene dine blir alt så mye enklere. Det hjelper så utrolig mye :-) Jøss 1. mai! Det var litt av en lege :-) Jeg er fra Telemark jeg, forholdsvis lite sted, så jeg velger å ikke spesifisere nærmere :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå