Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 På seg selv kjenner man andre sier de; og jeg er sikker på at mannen min er små-forelska i ei på jobben sin. tror vel egentlig ikke han har vært utro, og aner jo ikke om hun liker han i det hele tatt, men at han er begeistret hersker der ingen tvil om, han blir som en fjottete 15 åring når han "må" sende henne en mld om møtet i morgen/ rapporten de jobber med e.l. Og hun svarer med noe tull. Han leser alle mld høyt til meg - så han skjønner det nok ikke selv. Jeg ser han endre seg fra den sure slitne overarbeidete småbarnsfaren han har vært det siste halve året, til den fine mannen jeg hadde før - når han snakker om henne el med henne, eller melder m henne. JEg blir så trist. Kommer han til å bli forelska i henne? han skjønner jo tydeligvis ikke at han bør bremse litt, men kjører på og kontakter henne mer og mer - også hjemmefra for å "avtale" ting de skal gjøre på jobb imorgen osv. de er ofte på kurs sammen, og holder kurs sammen. Hva gjør jeg? vi har jo vært sammen i 7 år. han blir jo aldri forelska i meg igjen på den måten uansett. hvordan skal vi egnetlig gå videre nå? kan jo ikke anklage han for å like henne. eller: det kan jeg jo, men hva kommer vel ut av det. tror virkelig ikke han er utro som i har sex med eller roter med henne. huff. jeg sliter. er sjalu samtidig helt matt og oppgitt. vil ikke ha han om han ikke vil ha meg uansett. det har jeg alltid tenkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå