Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det kan da ikke være mulig...

Legen min sendte henvisning forrige uke og sa hun prioriterer ut fra viktigheten. Da er tydeligvis ikke ins. og problemene rundt det viktig for henne. Føler at hun garantert er mot det hele, så får heller skaffe meg en privat. Etter tre ins. vil jeg sjekke om egglederne er åpne, men kan da ikke vente helt til høsten!

Er jo fremdeles en bitteliten mulighet for positv test i morgen, men tror ikke på det egentlig. Selvpålagt pause blir det da i en eller to sykluser, men ikke søren om jeg venter i 4 måneder!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141755454-16-ukers-ventetid-hos-gyn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

jeg fikk tatt HSG-røntgen av egglederne uten å dra til gynekolog. Fastlegen henviste og jeg ringte en hel bråte sykehus på Østlandet for å se hvem som hadde kortest ventetid. Kom til i løpet av en uke på sykehuset på Hønefoss (mot at jeg sverget at jeg var så homofil at det virkelig ikke var noen fare for at jeg skulle være gravid ved undersøkelsen, da gikk de med på å sette meg opp et litt annet sted i syklus enn reglementet egentlig tilsa, hehe).

Takk for tips. Legen min er veldig grei og trodde nok han gjorde meg en tjeneste, men tror nok jeg skal be om en generell henvisning, ja.

Skjønner jo at 6-8 ukers ventetid er normalt, og det er også helt greit, men 16 uker er i overkant.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...