Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Hva synes dere om å finne på noe med venner av andre venninner på tomannshånd? La oss si jeg har ei venninne som heter Silje, hun igjen er venninne med Trine. Vi 3 finner på noe sammen av og til. Men så begynner jeg og Trine og finne på ting på tomannshånd ganske ofte.. vi kommer så godt overens.. er vi da illojale mot Silje??
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Nei. Av og til møter man venner av venner, som man kommer bedre over enns med enn vennen(e). Men kan være greit å ikke tråkke på venninna "Silje" sine følelser, kan fort føle seg som 5 hjul på vogna..
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 Nei, det er dere ikke. Får litt Stine-Marie feeling av sånne fjortiser som reagerer på slikt
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 Hehe, typisk jenteproblemstilling det der ja. Jeg syns det kommer litt an på jeg da. Prøvde å lage en liten avhandling her, men det ble så komplisert at jeg forsto det ikke helt selv. Poenget jeg ville frem til er vel at om det er langvarige nære vennskap, så er det ikke så rart om en tredjepart ( i dette tilfellet Silje) vil føle seg littt utelatt. Så jeg ville nok unngått det hvis det ikke føles veldig naturlig. Har vært igjennom noen slike dilemmaer selv. En venninne av søsteren min som er gravid nå sammen med meg, vi har fått god kontakt og er en del sammen. Hører et snev av misunnelse når søsteren min ringer " Hører at Maria var hos deg idag, så koselig da!" Ikke lett det der altså.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 Vanskelig dette her, og aktuelt enten en er 14 eller 30...dessverre. Det er jo ikke alltid en kan styre hva en føler heller, følelsen av å bli holdt utenfor dukker gjerne opp selv om en ikke vil føle det sånn..
Gjest Skrevet 21. april 2010 #6 Skrevet 21. april 2010 Nei, jeg synes det er kjempetrivelig når 2 venner av meg også blir venner. det er ingenting illojalt med det, slik som jeg ser det...
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #7 Skrevet 21. april 2010 Men hva med tilfeller hvor disse to andre blir så gode venner at hun som i utgangspunktet var venninna blir litt glemt??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå