Gå til innhold

hvordan ville du reagert på dette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

1,5 åringen min har fulle dager i en bhg jeg i utgangspunktet er fornøyd med..

men nå syntes jeg de begynner å surre.

Det er mannen som henter og leverer, og her om dagen tok jeg på gutten min en firstprice bleie på morgenen som vi ALDRI bruker( hadde en pakke liggende for å teste) og i bhg han han pampers- som de aller fleste ha ( det eller libero, har sjekket)

Vi kom hjem sammen og jeg skiftet en GNU full first price bleie......henten han i dag og sjekket om noen andre hadde slike bleier og det hadde de ikke. s jeg er 100% sikker at at han har gått fra kl 08-16 med samme bleie g jeg merker jeg er FLY forbanna

tok det opp med en bhg-ansatt i dag, men hun hadde litt liten tid og var alene på avdelingen og mente at nei- det kunne ikke skjedd...da jeg sa dette med firstprice bleien sa hun jeg måtte snakke med avd.leder- og det skal jeg,

har nesten lyst til å ringe rett til lederen der..

Da jeg skulle gå var hun travelt opptatt og jeg kunne ikke finne lua hans. Ikke var den i kassen hann, ikke i skapet - og jeg fant bare en støvel. måtte låne en lue av venninnen mins barn og ta på han joggesko..

er så sinna!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det opp med leder. Sånt skal ikke skje, men det kan skje hvis det er travelt desverre. At klær og ting kan bli borte er jo også noe som kan skje, men så lenge man har merket klær og sko så dukker det meste opp igjen.

Gjest irismor
Skrevet

Når søta startet i barnehagen hadde jeg fått servert så mange skrekkhistorier om barnehageansatte her inne at jeg hadde helt angst ang bleieskift.

Så jeg tegnet alltid smilefjes på bleien jeg satte på henne om morgenen. Ble alltid skiftet, men så etter 1 år ble det utskiftning av personalet og da var vi igang. Hun kom hjem i samme bleie som hun ble levert i. Vi sjekket ikke det med engang og 5 min etter at vi hadde kommet hjem tisset hun seg helt ut. Ble så forbanna at jeg veide bleien, puttet den i en plastpose og tok den med til barnehagen og leverte den til avd.leder dagen etter. Skal si det ble liv, og det ble skifteregime for alle barna med signeringsplikt.

Så tropp opp hos avd.leder og si din mening.

Skrevet

takk...

har jo lagt merke til et bleie er full når jeg har skifta på han etter han har kommet hjem- men har jo ikke kunne se det før nå..

skal merke bleiene og se fremover, OG ta det opp med lederen i morgen

Skrevet

Alt for dårlig av bhg dette synes jeg ja, ta det opp med ped leder/styrer.

Dette er ett tydelig tegn (synes jeg) på at det er dårlige rutiner i bhg.

Vi signerer klokkeslett på når barna blir skiftet på, da sikrer vi oss at alle barna blir skiftet på, vi skifter to ganger hver dag (+ bæsje bleier da såklart), etter frokost og etter lunsj.

Skrevet

Det har også skjedd noen ganger i vår bhg at de ikke har byttet bleien.

Jeg oppdaget det på det samme som deg at jeg hadde en type bleier hjemme og en annen i bhg.

Skrevet

Herregud! Ro deg litt ned da menneske! Er vel ikke krise om han ikke fikk bytta bleie en dag, alle mennesker kan da gjøre en tabbe!

Men det er klart, skjer det flere gang ville jeg tatt det opp med leder.

Skrevet

Det skal jo faktisk ikke skje uansett hvor travelt det er der...

For det første er det ikke bra å gå med bleia så lenge heller, kan fort få urinveisinfeksjon av det, og for det andre, tenk så utrolig ubehagelig det må være å gå med ei bleie i sååå mange timer a... Nei, vettu hva, det er bare å ta det opp med lederen, og merke bleiene...

Kjenner jeg blir sint på dine vegne!

Skrevet

Er det mulig å bli såå sint for en liten filleting i den store sammenhengen?

Skrevet

dette skal ikkje skje.og ingen grunner er gode nok for at det ikkje er blitt byttet bleie på ein barnehage dag...her skriver mann opp kva tid det blir byttet på..det blir gjort 2 ganger + bæsje bleier.

Skrevet

Jeg synes ikke det er en filleting. Mat og tørr bleie er helt basic når man skal ta seg av barn.

Skrevet

sååååå sinna er jeg ikke...greit jeg skrev "fly forbanna" men jeg har jo faktisk ikke tatt det opp med lederen enda engang.

Det rette ordet er vell heller "lei meg" og sint.....det store ansvaret vi gir "tantene" i barnehagen- de passer på det kjæreste vi eier- og vi betaler dyrt for det også. Så bør man kunne forvente innarbeida rutiner på bleieskift og mat, og det å godta noe annet er ikke holdbart for meg.

det med at ting forsvinner skjønner jeg jo skjer- og det dukker nok opp, men det fikk bare begeret til å flyte over

Skrevet

Har det skjedd en gang, og stumpen ellers har vært fin, hadde jeg vel ikke gjort en stor sak ut av det. En må forvente at småting forsvinner i perioder, i alle fall siden dere skal ha barnet i mange år i bhg. er det greit for blodtrykket å ikke bli så sinna. Jeg hadde sagt ifra at dere mistenker det, og håper det ikke skjer igjen.

Jeg har jobbet i bhg. selv og jeg nekter å tro det er praksis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...