Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 jeg har en forferdelig smak i munnen for tiden og har hatt det i en uke nå.liksom metallsmak som ALDRI forsvinner ,selv etter at jeg har pussa tennene,noe jeg gjør to ganger daglig,så det har ikke noe med hygienen å gjøre. er ikke forkjøla heller, så hva er det da??
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Hos voksne, mener du? Har du sopp vil jeg tro du hadde merket det, Da får du et hvitt belegg på tunga og inni munnen. Du er ikke gravid, da? Mange kan visst få en slags metallsmak i munnen da.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 Gravid? Jeg hadde metall smak i munnen da jeg gikk gravid hvertfall Tror nok du ville merke det om det var sopp
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 Har du noe belegg i munnen, eller er det kun smaken? Vondt i halsen\svelg? Kan være at du er gravid da..
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 håper da endelig ikke at jeg er gravid!har en på 3 mnd som ligger på stua... hadde også metallsmak i munnen da jeg var gravid,men da sa legen at det kunne være sopp.leste på nettet at sopp kan være symptom på langt alvorligere sykdommer,som kreft... men hva er det da da?? er ikke hvitt belegg på tunga,bare en veldig dårlig smak...
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #6 Skrevet 21. april 2010 Hva med å få legen til å ta spytt prøve? Har selv hatt infeksjon i spyttkjertel, hadde lignende smak da..
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #7 Skrevet 21. april 2010 Skyller du munnen med Corsodyl? Det gir metallsmak:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå