Gå til innhold

Er sex egentlig nødvendig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utenom når man skal ha barn, selvfølgelig. Jeg synes nesten det er barnslig å være naken i senga. Og så blir det så mye søl.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnslig faktisk:) Det var stilig sagt:)

Det er jo ikke nødvendig, men det er jo godt da....

Er alt du gjør nødvendig da? bare mat som er nødvendig, spiller ingen rolle hva det smaker? Kun gå ut for å gå på jobben eller butikken, ellers er det jo egentlig unødvendig? Klærne trenger ikke å se ut, bare de er hele og rene, sminke og smykker er jo egentlig unødvendig..?

Nei, det er mye av det unødvendige som er ganske ålreit synes nå jeg:)

Skrevet

barnslig, spenstig sagt syns jeg. stakkar mannen din.

haha, jaja er vel noen som syns det også da. hvordan kan du si at det er barnslig? syns du ikke det er deilig og kos og ligge i senga med din kjære under dyna og la det ene føre til det andre?

sex er jo selvsagt ikke nødvendig men en helt naturlig ting. hvis du syns det er mye gris bruk ett håndkle. vi har ett lite håndkle vi bruker når han har kommet. ikke noe søl i senga og på sengetøyet.

Skrevet

Er mest når jeg går på badet kliss naken etter et samleie at jeg får sånne rare tanker. At det er barnslig. Og at det er noe sykt at voksne folk stikker legemsdeler inn i hverandres kropper.

Skrevet

Nødvendig? Nei.

Barnslig? Nei.

Deilig? JA.

Skrevet

Joda, kunne overlevd uten, men herlighet for et nitrist liv det ville blitt.

Å virkelig leve er å elske, ha god sex, spise god mat, utfolde seg og av og til kjenne litt på at livet også kan være smerte og sorg.

Skrevet

Er ike nødvendig, utenom når man skal lage barn. MEN, gud hvor stuselig livet ville vært uten! Hva er vel bedre enn en runde i senga, soffaen osv. med sin kjære?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...