Gå til innhold

dobbel kur m. pergo og endometriose.Noen erfaringer? (gjerne fra de uten endo også:-)

Anbefalte innlegg

Hei

planlegger min første tur til Køben i neste uke og Dr.Lindenberg har satt meg på dobbel dose pergotime fra dag 3. av mens (idag) Er litt skeptisk må jeg innrømme, ville vel egentlig prøve en enkel kur først, men han virket bestemt på at dobbel var riktig for meg pgs endometriosen. Er nyoperert hvor de fjernet en del endo, så forhåpentligvis er det ikke noe endo i magen nå etter to sykluser:-) Er det noen her som har erfaringer med enkel kontra dobbel pergotimekur? Tenker da både i forhold til bivirkninger og det å bli gravid. Syns listen over bivirkninger var lite hyggelig lesning, prøver å ikke være for pessimistisk men..

Ønsker alle som skal ned i nærmeste tid lykke til:-)askesky eller ei!

Fortsetter under...

Jeg har ikke endo men har tatt dobbel pergo tre ganger, ble gravid tredje gangen, da ved Maigaard, mistet etter 10 uker. De andre gangene ved Stork, da ble jeg ikke gravid.

Jeg har ingen dårlig erfaring fra bruk av dette. Kanskje litt oppblåst, men utenom det ikke noe.

Er nå på min fjerde dobble pergokur og tar femte dagen i dag, har vært litt hormonell denne gangen, litt mye tårer, men det kan jo og handle om at jeg står oppi en litt vond periode, skal scannes på fredag, så det blir spennende.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...