blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 er det noen andre som opplever det samme? Når jeg er ute å gå tur med hunden går jeg sikkert ikke mer enn 15 min, men allerede etter 5 min kjennes det ut som e har et voldsomt leverhogg i venstreside, nede i magen lissom.... liker det ikke... sikkert ikke farlig men veldi veli vondt, og e trodde at smerteterskelen min va høy :/
Lykkeliten 2 Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Jeg har det også sånn, men det varierer hvilken side det kommer på. Kan ikke gå fort for da gjør det skikkelig vondt. Jeg vet ikke hva det er men mener jeg har lest at det er ikke er farlig hvertfall. Skal til jordmor i morgen så da skal jeg spørre . Hvor langt er du på vei? jeg er 25+1..
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 21. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2010 nå er vi da 26+1 tenker e så da er vi ganske nærme hverandre skal ikke til JM før til torsdag neste uke, men da tenkte e å spørre hva det kunne være
Reflexia Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 det er ikke de bånda som strekker seg pga magen vokser da? har det jeg også forresten... 24+6
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 21. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2010 er jaggu ikke sikker på hva det er, men synes jo det er litt flaut å stå bøyd over og holde meg i ei lita bjørk.. i nabolaget her... men må jo bare le av det.. hehe... den turen tok skikkelig lang tur i dag i alle fall
doble<3<3 Skrevet 22. april 2010 #6 Skrevet 22. april 2010 Jeg kjenner også dette, så om noen finner ut hva det er: let me know.. 21 uker med tvillinger.. blir helt svimmel og kvalm jeg når det står på som verst, har sjelden "voksesmerter" utenom.. vi ser nok ikke helt kloke ut der vi holder oss krokbøyde i trærne med hunden på siden av ;p men fikk nettopp høre av ei tidligere fødende at hun syns jeg var så flonk til å trene når jeg var gravid, det hadde ikke hun klart =) må dele den med flere da, for jeg føler jeg bare ligger på sofaen ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå