Gjest LilleDina + 2englebarn Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Beklager at jeg forsvant så brått i helga, var noe irritert og lei (krangel med fam.medlem) Men hvorfor skal det gå ut over min aktivitet her inne? Fant ingen god grunn, så da er jeg tilbake hos dere! I morgen eller på fredag er vi da instalert i huset, vært opptatt med flytting av møbler ol de dagene som har gått Nå som vi snart er i hus, så oppfører jeg og samboeren oss som nyforelska igjen Helt fantastisk at det skal være så lett å komme over den lille kneika, bare ved å vite at vi snart har større plass å boltre oss på! I kveld skal vi undertegne kontrakt med huseier, og overta nøkkelen Er så spent, og gleder meg til litt "husmor" liv nå.. hehe
Gjest LilleDina + 2englebarn Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 ja går nå inn i vår 3 pp, så får vi nå se da.. Tar livet med ro vi da, ingen "stor prøvere" BettyBoob: nytt medlem? velkommen i så fall, her er det mye som skjer
Lille diamant Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 Så kjekt at det ordnet seg og velkommen tilbake! Har dere bygget nytt hus eller har dere kjøpt? Vi skal selv bygge hus iløpet av neste år, så har litt sommerfugler i magen selv angående det Er noe spesielt med sitt eget, og ikke minst det å ha god plass til å boltre seg på ;o) Så gratulerer med nytt hus
Gjest LilleDina + 2englebarn Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 Takk Lille diamant. Neida, vi er nok leieboere innti videre, men er stor forskjell på våre nåværende 34 kvm, og de kommende 100-120 kvm, og to etasjer Vi føler oss ikke økonomisk stabile nok til å kunne kjøpe eget hus enda, så da er man leieboere Vi har nok så åpen kontrakt, så vi kan bo der en del år Så moro at dere skal bygge da! Skulle ønske vi kunne gjøre det nå også (siden vi har lett for å ordne oss tomt) men det må nok vente en stund til..
BettyBoob Skrevet 21. april 2010 #6 Skrevet 21. april 2010 Yo! Har skiftet nick fra MortilSeb06. Akkurat kommet inn her på "Bligravid" da, men vært på DIB i mange år nå, hehe!
Gjest LilleDina + 2englebarn Skrevet 21. april 2010 #7 Skrevet 21. april 2010 Okey uansett, moro med nye bekjente her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå