Gå til innhold

Hallo i luken :)

Anbefalte innlegg

Gjest LilleDina + 2englebarn
Skrevet

Beklager at jeg forsvant så brått i helga, var noe irritert og lei (krangel med fam.medlem)

Men hvorfor skal det gå ut over min aktivitet her inne? Fant ingen god grunn, så da er jeg tilbake hos dere!

I morgen eller på fredag er vi da instalert i huset, vært opptatt med flytting av møbler ol de dagene som har gått :) Nå som vi snart er i hus, så oppfører jeg og samboeren oss som nyforelska igjen :) Helt fantastisk at det skal være så lett å komme over den lille kneika, bare ved å vite at vi snart har større plass å boltre oss på!

I kveld skal vi undertegne kontrakt med huseier, og overta nøkkelen :) Er så spent, og gleder meg til litt "husmor" liv nå.. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja :) går nå inn i vår 3 pp, så får vi nå se da.. Tar livet med ro vi da, ingen "stor prøvere" :)

BettyBoob: nytt medlem? velkommen i så fall, her er det mye som skjer :)

Skrevet

Så kjekt at det ordnet seg :) og velkommen tilbake!

Har dere bygget nytt hus eller har dere kjøpt? Vi skal selv bygge hus iløpet av neste år, så har litt sommerfugler i magen selv angående det :)

Er noe spesielt med sitt eget, og ikke minst det å ha god plass til å boltre seg på ;o)

Så gratulerer med nytt hus :D

Skrevet

Takk Lille diamant.

Neida, vi er nok leieboere innti videre, men er stor forskjell på våre nåværende 34 kvm, og de kommende 100-120 kvm, og to etasjer :)

Vi føler oss ikke økonomisk stabile nok til å kunne kjøpe eget hus enda, så da er man leieboere :) Vi har nok så åpen kontrakt, så vi kan bo der en del år :)

Så moro at dere skal bygge da! Skulle ønske vi kunne gjøre det nå også (siden vi har lett for å ordne oss tomt) men det må nok vente en stund til..

Skrevet

Yo!

Har skiftet nick :) fra MortilSeb06. Akkurat kommet inn her på "Bligravid" da, men vært på DIB i mange år nå, hehe!

Skrevet

Okey :) uansett, moro med nye bekjente her inne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...