Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter planen skulle det vært satt tilbake egg i dag, men da jeg kom til Riksen fikk jeg beskjed om at det dessverre ikke var noen egg som kunne settes inn. Alle de 5 befruktede eggene hadde tre eller fire kjerner (og skal bare ha to). De hadde ingen forklaring på hvordan dette kunne skje. Det var en tung beskjed å få, og har bare grått siden...

Har aldri opplevd avbrutte forsøk tidligere, og selv om jeg har lest om mange som har opplevd det, har jeg overhodet ikke tenkt tanken på at det noen gang skulle skje meg! Men slik gikk det altså likevel...

Selv om dette var knusende nyheter, er ønsket om en liten søster eller bror til gutten min like stort og vil egentlig bare sette i gang så fort som mulig, men det blir ikke noe nytt forsøk før over sommerferien.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff og huff så trasig:( Denne prosessen er bare helt nådeløs, og grusom å gjennomgå...

Sender deg mange gode klemmer, så får du kose litt ekstra med mini:)

Skrevet

Ah, det der har jeg opplevd også. Utrolig kjipt og trist å ha gjennomgått hele prosessen og ikke få være med i avgjørende øyeblikk. Men vi har hatt bra egg etter det mislykkede forsøket, og ble tilogmed gravide på siste forsøk - skjønt det varte ikke lenge, en såkalt bio-kjemisk graviditet. Men -vi gir oss ikke, og starter snart med ny runde.

Når du får summet deg litt og tørket tårene er du snart klar igjen! Vi gir oss ikke før vi har søsken til småtrollene våre, gjør vi vel? :-)

Skrevet

Opplevde det på mitt første forsøk...kjempevondt er det!! Gå gjennom hormonkur, UL, venting og uttak...og så ikke få lønn for strevet.......Huff husker det var kjempefælt! Vi måtte vente i 3 måneder etter dette med nytt forsøk, og jeg ville som du helst i gang med en gang.

Må bare gråte nå......også sender jeg deg en stoooooor trøsteklem!

Skrevet

Nei - nei - nei...!!! Dette var dagens, for å ikke si ukas eller månedens nedtur. Kjære deg, så utrolig trist at ingen av eggene kunne brukes. Håper dere får oppfølgingstime på Riksen nå, sånn at du slipper å gå med hundre spørsmål i hodet over sommeren.

Husk: Dere har klart det før, og dere skal klare det igjen!

Mange klemmer og tanker fra

Skrevet

Hei Sarah70

Det var utrolig godt å høre at det går an å få bra egg senere! Legen sa også at han mente det fortsatt var gode muligheter for å bli gravid.

Jeg har absolutt ikke tenkt til å gi meg med det første - jeg vil ha søsken til gutten min! Så lenge det er håp er det det bare å stå på!

Lykke til med ny runde, håper spiren sitter godt denne gangen!

Skrevet

Hei snøfilla

Ja, dette var virkelig nedtur. Var ordentlig optimist, og da blir jo fallhøyden også ganske stor.

Snakket litt med legen da jeg var der, og jeg fikk jo litt informasjon om hva som evt er veien videre. Han sa ingenting om oppfølgingstime, det er vel kanskje ikke noe de setter opp automatisk. Jeg skal ringe sykepleier når jeg får mensen, og så setter de meg opp over sommeren. Mulig jeg ber om en samtale da.

Jeg er klar til å kjempe videre for å klare det igjen!

Klemmer fra

Skrevet

Hei Høst 72

Ufattelig trist å høre at det ikke gikk bra denne gangen. Kjenner til trøkken du får etter mitt siste forsøk som ikke kom lengre enn til uthenting.

Lykke til med ny runde og nyt sommeren fullt ut. Du skal se at til høsten er det en spire på gang.

Skrevet

Sender over en stoor klem jeg også.

Denne prossessen er vanskeli,,,mye man skal gå igjennom.

Håper du samler krefter no,,å att du prøver igjen.

Til slutt lykkes du,,,,det skal vi alle

Skrevet

Tusen takk for alle klemmer og gode ord!

Skrevet

En god klem til deg, Høst72.

Jeg opplevde det samme for et år siden, og da sa de på sykehuset at slikt skjedde innimellom; det var bare en dårlig syklus akkurat den måneden. Neste gang jeg prøvde, fikk jeg ut flere egg.

Stå på, dette skal du klare!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...