Gå til innhold

Symptomene borte i dag - hva skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært veldig dårlig i svangerskapet, men kvalme, lavt blodtrykk, svimmelhet, ømme bryster osv.

I dag morges var det meste bare borte. SKUMMELT!!

Er det vanlig? Er bare 8+2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kommer & går symtomene - er helt normalt kjære du ;)

Skrevet

Men jeg har aldr hatt slike dager før, har egentlig vært generelt dårlig. I dag var plutselig alt så og si borte.

Får angst for om det kan være abort!!!

Skrevet

Jeg har absolutt ingen symtomer på at jeg er gravid, så av og til så glemmer jeg det litt :) Er 8-10 uker på vei. Syns det er spessielt å ikke ha noe som helst symptomer på graviditet forutenom positiv test og manglende mens.

Forige svangerskap var symptomene av og på. Jeg nøyt de dagene jeg slapp å være kvalm.

Skrevet

Synes det er fryktelig ekkelt at det så brått ble borte!! Bekymret altså!

Skrevet

skjønner følelsen din....

Men du har jo ingen grunn for at den kan være abort heller..

Hvis du ikke har blødninger, sterke smerter osv er det jo sannsynlig at alt er i skjønneste orden. Og ved en evt MA (missed abortion) vil symptomene IKKE forsvinne....

se det positive i det, kanskje allerdede i morgen har du noen symptomer igjen,, og hvis ikke er du heldig som slipper unna så tidlig..

En siste ting er jo å bestille UL og få sjekket at er som det skal være!!

Lykke til.....

Skrevet

Litt symptomer er tilbake... Brystene er ømmere, og kvalmen litt tilbake.

Men jeg blir nervøs altså... vet jeg er litt håpløs, men blir redd det skjer noe med gullet mitt!!

Skrevet

Opplevde akkurat det samme som deg i dag når jeg sto opp!

Tror ikke du skal bekymre deg, det gjør ikke jeg. Ser på meg selv som ufattelig heldig som nesten er kvitt kvalmen. Har vært så dårlig at man skulle ikke tro det var mulig. På mandag fikk jeg beskjed av legen at hvis jeg ikke var bedre og fortsatte å gå ned kilo måtte jeg legges inn på fredag for å få nok næring.

Tørr nesten ikke tro at kvalmen er borte... Den er ikke helt borte men betraktelig mye bedre.

Vi er like langt på vei og så lenge du ikke har hatt noen blødinger står nok alt bra til med gulle ditt :)

Skrevet

Nyt at du faktisk er blitt bedre! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...