Gå til innhold

UL og 8+1 i dag!

skautrollet m/surprise

Anbefalte innlegg

Var på UL nr 5 i dag... ;-)))

Hjertet slo, 13,3 mm lang og morkaka ligger i toppen av livmora. Alt vel så langt :-))

Utrolig deilig å vite at ting fungerer denne gangen! Nå er det bare resten igjen...

Men, er mer avslappet nå. Er så ofte kvalm at jeg får ikke tid til å bekymre meg for symptomer som forsvinner :-)))))

Fortsetter under...

Det er like kjekt kvar gong når alt er så fint - nyt følelsen og graviditeten framover! Godt du klarer å slappe meir av;) Skal ikkje sei du skal nyte kvalmen, men forstår at det er eit tryggheitssymptom. Håper imidlertid den gir seg tidlegare enn her - her varte den til veke 30...

Lykke til!

Takktakk!

Håper den gir seg når jeg begynner å kjenne bevegelse jeg! Da har jeg noe å forholde meg til liksom :-) Er litt bedre hvis jeg tar det med ro, spiser litt seint på kvelden og er "treig" om morgenen. Godt jeg kan styre dagen selv ;-) Har Postafen og Afipran om det skulle bli for ille.

Uke 30 er seint da! Slitsomt kan jeg tenke meg!

Så flott at det går bra med trollungen din ♥ :-)

Jeg var på UL nr 3 i går, 10+1 og alt står bra til, den lille turneren var blitt 31 mm :-) Den ble fort sliten, for den la seg i sovestilling når vi skikkelig skulle studere h*n :-) En ubeskrivelig opplevelse!! Skal på neste UL når jeg er 12+1, gleder meg allerede :-)

Lykke til videre, klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...