Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 For 3 uker siden kom det no hvitt ut av den ene puppen, og nå for noen dager siden kom det jaggu ut av den andre og... Jeg har ikke ammet på ett år, så syns dette var rart. Noen som har opplevd lignende?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 kan jo væreråmelk, eller rett å slett melk da. Moren min har aldri blitt kvitt melken i brystene.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 Melkeproduksjon? Har ikke ammet på nermere 3 år jeg, men får til tider fortsatt "lekasjer", pratet med legen om det, fikk vite at dette var normalt, noen har en kropp som bruker lengre tid på å stoppe all produksjonen.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 Okei, begynte å lure ei stund om jeg var gravid igjen.. Men har jo hatt blødninger/mensen.. Godt å høre det er flere som har opplevd sånt da. Har ikke hørt om sånt før jeg, men da vet jeg det
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 haha, forstår deg godt, tok vel 6 hjemme tester, en hos legen og en gyn undersøkelse før jeg godtok at det "bare var sånn". Hadde normal TR og alt.. Er godt da man får vite det er normalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå