*dreamteam* Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 Fiskeboller i hvitsaus Kjøttkaker i brunsaus karbonader med løk kokt torsk med gulerøtter lapskaus laks med agurksalat Kotletter på "grønnsakseng"
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 Fiskeboller,middagspølser,kyllig i alle former og fasonger,kjøttkaker,farsekaker,wok,koteletter og selvfølgelig med poteter, grønnsaker og det som hører til:O)
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #6 Skrevet 21. april 2010 Takk! Jeg er allerede inspirert! Gi meg mer
Gjest Skrevet 21. april 2010 #7 Skrevet 21. april 2010 Synes ikke jeg hvertfall, bruker den siden stadig vekk for å finne en middagsrett for dagen.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 21. april 2010 #8 Skrevet 21. april 2010 Fiskekaker med potet og riflet gulrot Fiskegrateng Pølsegryte Stekt laks med ris og grønnskaer Pannekaker Tomatsuppe Blomkålsuppe Fiskepinner Wok av alle slag
Rampongi Skrevet 21. april 2010 #9 Skrevet 21. april 2010 her er noen av våre; kylling i ovnen med ris og en god olivenolje som saus Brokolipasta; kok opp oppskjært brokoli og pasta i samme kasserolle. tilsett olivenolje og feks tørka chili det samme kan gjøre med blomkål stekt svinebiff med kokte haricots/kenyabønner eller stekte squashbiter (hell over olje over grønnsakene og salt dem litt) pasta med sopp og fløte-kok opp pasta, hell i form og sett i ovnen med fløte og stekt sopp eller kokte asparges kylling/kjøtt/svin med linser. Stek kjøttet og kok linsene. Tilsett salt og evn andre krydder dere liker. Linser er kjempegodis. pasta med kikerter og tomatsaus pasta med erter og tomatsaus pasta med tomastsaus og tunfisk/blåskjell Vi spiser alltid pasta som forrett og har kjøtt og/eller grønnsaker som hovedrett.
Lemonia Skrevet 21. april 2010 #10 Skrevet 21. april 2010 - hjemmelaget tomatsuppe - foliebakt fisk med poteter, grønnsaker og smeltet smør, eggesmør, urtemajones eller aïoli - omelett - pasta carbonara - pasta bolognese (går raskt hvis du har bolognesesaus i fryseren) - kremet pasta- og brokkoliform med stekt bacon til - fiskeboller i karrisaus med poteter og grønnsaler - wok med kjøtt/fisk diverse grønnsaker og ris eller nudler til - stekt kylling i pitabrød med salat, grønnsaker og paprikahummus - stekt laks med poteter, grønnsaker og rømme blandet med urter og sitron - ostesausgratinert blomkål og brokkoli - gode pølser (f.eks. grove italienske med urter) med colcannon (potetmos med savoykål) - hjemmelaget spinatsuppe med eggebåter - kremet blomkålsuppe med hvitløkskrutonger - pytt-i-panne med speilegg og rødbeter - hjemmelagede fiskepinner med potetmos og råkostsalat
Tullball Skrevet 21. april 2010 #11 Skrevet 21. april 2010 Jeg har skrevet ned alt jeg har hatt siste måneden. Her er lista: -Pasta med feta og purre -Koteletter m/søtpotetmos og grønne bønner -Torsk m/ sandefjordsmør -Hambugere -Lasagne -Potet og purre suppe + pannekaner -Fiskeboller -Fiskekaker med brun saus og poteter -Kylling gryte med terteskjell -Hvit mat (fiskegryte) -Kylling og ris -Svin i stekt ris med grønnsaker -Fajitas -Pasta Carbonara -Torsk og bergensk fiskesaus med reker og asparges -Grøt -Gradiosa Håper det hjelper og at noen kommer med fler forslag da jeg begynner å gå tom for ideer...
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 21. april 2010 #12 Skrevet 21. april 2010 Kjøttkaker Svinekoteletter med poteter og brun saus Pannekaker Fiskegrateng Lasagne Svinefilet i fløtesaus Kyllingfilet med ris og saus Ovnsbakt laks, poteter og grønnsaker. Lapskaus Grønsakssuppe Blomkålgrateng Spaghetti carbonara Nå er jo grillsesongen i gang, sommerkoteletter er billig og kjempegodt!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #14 Skrevet 21. april 2010 "er flink til å lage mat jeg altså" Hva i svarte f.. skal vi vite det for?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå