Jente0411*Høygravid!* Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 har 2 som er lysere ennde andre,de andre er strekene nesten/like sterk>< hva burde jeg gjøre? kjøpe clearblue vurderer jeg igjen,men den er så dyr:S
HøstBaby <3 Elias Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 De blir mørkere å mørkere jo nærmere EL du er.. Mørkest under EL, for å så bli negative når EL er over.. Test-streken skal være mørkene enn kontrollstreken, da har du EL.
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 Har lurt på akkurat det sammejeg hadde positive tester hele syklusen! Trodde jeg.. Men en ELtest er kun positiv hvis teststreken er like sterk eller sterkere som kontrollstreken! Så det er som HøstBaby sier, den øker i farge helt frem til den er like sterk/sterkere enn kontrollstreken. Da har de EL, og etter det vil testene bli svakere igjen. Hos meg var fortsatt teststreken synlig, helt til TR kom... Dog ikke sterk som kontrollstreken. Lykke til )
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 21. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2010 synes de ser så å si like sterke som kontr strek hele tia,mn får bare se hvordan d er imorgen da:) tusen takk å lykke til med dere å=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå