Gå til innhold

Barnepike??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet ei jente som vil være barnepike for gutten min på 2 år, to kvelder i uka.. ca 2 timer..

Den ene kvelden vil jeg bare at hun skal komme og være her etter vi har spist middag og jeg selv har ordnet kveldstell og lagt han. Den andre kvelden henter jeg han i barnehagen og gir han middag så får hun ordne kveldstell og legge han.

Jenta er 20 år..

Hvor mye burde hun få i timen? Noen her med noe erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo ann på hvor mye kunskaper hun har rudt det, og hvor mange timer/ hvor mye ansvar det er..

Skrevet

Hvorfor kan du ikke bare gjøre dette selv? Synes det hørtes mye ut med 2 ganger i uka, når du har barnehageplass i tillegg... Når skal ungen se mora si da, litt i helga?

Skrevet

Ville gitt henne 150-200kr for 2 timer.. Hun betaler jo ikke skatt av dem, og er jo ikke så lenge..

Skrevet

Det var da ikke det spm var 14.01!!! Jeg får mark av slik anonyme mægger som deg!!

Ikke HI.

Skrevet

Du 14.01.. Jeg tror du skal lese hva jeg skreiv en gang til..

Jeg vil at hun skal komme hit 2 ganger i uka.. bare den ene gangen skal hun legge han.. thats it!! Ellers gjør jeg alt selv.. Hun skal i utgangangspunktet bare være her mens han sover.. Han ser da uansett ikke så mye til mammaen sin når han sover..!

Barnepiken jobber ellers i barnehage..

ca 75 % av tiden hun er her så er hun aleine.. Hun kan jo bare sitte ved pc'n eller ligge på sofaen hvis hun ønsker det..

Jeg har ikke ett vanskelig barn, har sovner i løpet av 10-20 minutter.

Syns 100 kr i timen er litt mye.. men det er kanskje helt feil..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...