Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Agenten min ringte for en stund siden for å si at Se&Hør hadde ringt henne for å fikse en photoshot med meg og familien hjemme hos oss.. Hun mener det er en stor mulighet for å markedsføre meg og det jeg gjør.. Selv syns jeg det er utrolig harry, men mange andre i bransjen jeg er del av, gjør det.. Ville dere ha gjort det?
Gjest sug lut Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Hus får du solgt uansett. Verdigheta di får du ikke tilbake.
Gjest Toxic Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 Nei, det ville jeg aldri gjort. Det lukter Cowboy-Laila av slike reportasjer.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 det må du jo selv vurdere. personlig er jeg en ikkeoffentlig person og har aldri ønsket å være det så for meg ville det ikke vert aktuelt. men så hadde heller ikke jeg fått et slikt tilbud heller. hehe
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #6 Skrevet 21. april 2010 Nå er meg og min mann ganske så anonyme, så det er ikke noe gjør. vi har ett hus fult av barn, og huset ser deretter ut. Oppussing, og penere møbler blir når ungene blir større. Vi har vårt lille hus, som man ser det lever masse unger i. Og tror nok ikke det hadde egnet seg i se&hør for å si det slik. vi har det ikke stygt, ikke det men sofaen er sliten og det synes men ingen grunn til å skifte den ut helt enda. Veggene har fått litt skrift på seg, som jeg har planer om å få malt når jeg har tid (og det har vært der i ett års tid eller to nå, den tiden kommer aldri virker det som) Men hadde bilder av mitt hus betydd at min økonomi hadde blitt bedre, at min jobb hadde fått ett løft kunne jeg nok gjort det. Og ikke minst fått en mnd tid til å rydde unna mange ting i huset.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #7 Skrevet 21. april 2010 Sånn for nysgjerrighetens del,hva driver du med HI??
Anne-B. Skrevet 21. april 2010 #8 Skrevet 21. april 2010 Har de noe på deg, siden de vil ha en hjemmehosreportasje?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #9 Skrevet 21. april 2010 Jeg vet da søren hva jeg vil.. Vi har også et hus som, selv om vi holder på å pusse opp, ikke akkurat gjør seg som utstillingsobjekt, det er et hjem, for oss og barnet vi har. Joda, vi har enkelte rom vi kan vise fram med stolthet, men dette er nok ikke huset jeg vil bli gammel i.. Hvis jeg skal vise fram hjemmet mitt måtte det nesten være et hus jeg er stolt av, fordi det står for den jeg er.. Blir nok å takke nei i denne omgangen..
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #10 Skrevet 21. april 2010 Velger å la det være litt "hemmelig".. Men jeg selger på en måte noe jeg lager selv.. hehe
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #12 Skrevet 21. april 2010 Hvorfor ikke heller ta selvmord. Å stå med trynet sitt frivillig i se&hør er i praksis det samme
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #13 Skrevet 21. april 2010 Å vise seg frem i Se&Hør frivillig er vel sånn som desperate "hasbeens" gjør?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #14 Skrevet 21. april 2010 Du lager vel tilfeldigvis ikke muffins, vel? Isåfall vet jeg hvem du er... Jeg hadde gjort det, men passet på å være diskret. Litt harry,ja, men business er business.
Rampongi Skrevet 21. april 2010 #16 Skrevet 21. april 2010 Trenger du markedsføring er det vel like greit å gjøre det i se&hør som andre steder. Omtrent alle hverdagsaviser og blader er jo kjendissladderstoff uansett, skal du unngå det bør du jo heller stille opp i fag-magasiner som hører til det du selger.. (det ble jo ikke en veldig kryptisk setning ser jeg ) så jeg hadde sikkert gjort det selv jeg, om det hadde betydd penger i kassa og hatt betydning for det jeg solgte.. nå er det jo også slik at flere nettsted og andre blader og aviser snapper opp ting som står i se&hør, så du kan jo få en større effekt av det enn tanken var i utgpunktet. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #17 Skrevet 21. april 2010 Litt redd for det ja, at det skal bli mer negativt enn en positiv, lønnsom erfaring.. Leser veldig sjelden Se&Hør, så vet ikke helt hva de hjemmehos-reportasjene inneholder.. Tror heller jeg venter til KK, Det Nye eller Kamille ringer jeg..
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #18 Skrevet 21. april 2010 Ok, da var det ikke deg jeg tenkte på:-) Lykke til med markedsføringa uansett hva du driver med!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #19 Skrevet 21. april 2010 Gjør det,er jo makedsføring,blir jo glemt hvordan det så ut når man blar til neste side:) Om det er seoghør eller hva det enn er,så må man ikke være redd hvis man skal markedsføre seg selv,men bildene som blir tatt,med plastikk kreps og div,er jo liiiiiiiiitt fjerne da,kan jo fort se ganske useriøst ut,er en sjanse å ta:)
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #20 Skrevet 21. april 2010 Du må jo først og fremst få deg en agent som du stoler mer på enn folk på DiB.
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 21. april 2010 #21 Skrevet 21. april 2010 Jøss...så mange som var heeeelt forferdelig negative her da. Jeg ser ingenting galt med å stille opp i se&hør. Ærlig talt..? Det er koselig å lese det bladet og jeg ser ikke på det å stille opp der som noe negativt. Det er jo mange forskjellige historier i det bladet. Historier om hvordan folk takler en alvorlig kreftdiagnose, mennesker som har overlevd store ulykker osv... Jeg tror at visst man er sånn nogenlunde oppegående, klarer man og sile ut slike dumme slarve innlegg. Fører det noe godt med seg at du stiller opp der, så burde du gjøre det. Og det ville jeg gjort selv også.... Når det er snakk om disse andre kvinne bladene, vil jeg få sagt at dem skulle jeg hatt betalt for å ha lest. Skjønner ikke hvorfor folk gidder å bruke 50kroner for et blad med 89% reklame i? Ja, ja...godt vi er forskjellig:)
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #22 Skrevet 21. april 2010 Hei HI. Hvis du selv synes det er greit, synes jeg du skal gjøre det. Det er ikke slk at du for alltid vil bli husket for en slk repotasje i en utgave av Se&Hør, som disse negative BiM-damene uansett ikke kommer til å lese, siden de synes det er så blodharry (:-) ) Jeg mener du har fått et godt tilbud! (NB.jeg jobber ikke i Se&Hør, og er heller ikke så fordomsfull at jeg ikke leser det i ny og ne, Se&Hør er jo hundretusen ganger mindre teit enn ParadiseHotel, som de fleste på disse sidene synes å se på). Stå på!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå