Gå til innhold

UL 5+4

¤nica med ei snuppe¤

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på tidlig Ul pga usikker på hvor langt jeg var på vei.. Målte "ungen" til 6 mm som tilsvarte 5+4, såg hjertet banket og alt var bra. Syns det var kanskje litt tidlig å se hjertet jeg da men og mener jeg hadde siste mens i beg av feb og da vil det si at jeg skulle vært over en uke lenger på vei. Er i dag 9+2 hvis UL stemmer. Noen flere som har vært på UL så tidlig? Mest lyst til å ta en privat igjen bare for å være sikker på at jeg er i riktig uke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var selv da jeg var 5+4. Nå er jeg 10+1. Jeg så ikke babyen, kun plommesekk som ble målt til 5mm ca, Vi trodde også at vi så anntydning til hjerteaksjon. Var veldig usikre på dette da alt var så lite og uklart.. men ble da målt til 5+4

Det stemmer veldig bra med at jeg var 5+4 da jeg var på UL, siden jeg igjenn var igår og fikk bekreftet mine 10+0.. Jeg vil tro du er littegranne lenger påvei enn det du/dere tror :) Selv hadde jeg også mens 8 februar.. Men om du mener at det er plommesekken dere målte til 6mm, så kan det godt være at du nå er 9+2 - 10+0 :)

Skrevet

Ja, jeg har en følelse selv og av at jeg er litt lengre på vei enn det de på sykehuset sier.. Skal vel egentlig stemme det de finner ut men. Som jeg skjønte så målte de emboryet ( el hva det heter;)...) Og som jeg har sett på mange andre som har tatt ul tidlig inne her så var det mindre enn 6 på den tiden jeg tok. Altså 5-6 uker. Hm, nei dette er ikke lett å bli klok på;) Frister veldig med en ny ul bare for å virkelig finne ut helt sikkert hvor langt jeg er kommet.

Skrevet

hei:)

jeg var på ul 6+3 og målte embryoet til 6-7 mm...som stemte med uken jeg var i følge gyn...

• 2 uker senere...
Skrevet

Tror enn skal stole på "magefølelsen":) Var på ny UL på torsdag, var da egentlig 10+3 men ble satt frem til 11+6! Så er nå 12+1 så da er det bare å hoppe over på det andre trimesteret.. På,n igjen, dette blir min 3,dje... Vært mye frem og tilbake ang å beholde, men nå er jeg egentlig veldig lettet over å vite at jeg er såpass på vei så å ta det vekk blir ikke aktuelt..:-)

( De målte nurket til 5,3 cm når jeg var på UL, fra hodet til rumpe... Og så akkurat ut som en liten mini baby som lå der med den ene armen over hodet;)...)

Skrevet

Jeg var på tidlig UL fordi jeg ikke ante hvor langt jeg var på vei. Babyen var 6mm langt og gynekologen så hjertet banke. Hun fastslo at jeg da var 6 uker på vei. Er 12+4 nå. Skal på ordinær UL 9.juni, så skal bli spennende å se om det stemmer :-) Lykke til :-)

Skrevet

Ja det blir spennende da:-) De vokser vel kanskje litt forskjellig når de er så små og, men jeg fikk det bare ikke til å stemme med 5+4 på meg.. Og heller ikke hva jeg har lest inne her ang andre som har vært på UL. Skal se du er lenger på vei du og;-) Men det er jo bare positivt;)

Her er magen på tur, men er jo 2 mann som bor inni der så ikke så rart:-)

Skrevet

Er det så farlig da? Nøyaktig termin blir jo funnet på den ordinære UL.Så da får du jo vite akkurat hvilken uke du er i da. Det er jo derfor den er akkurat da,-fordi det på andre tidspunkt er vanskelig å vite nøyaktig:)

Skrevet

Ja det er sant det:) Jeg tok tidlig ul pga var ikke sikker på siste mens.. Hadde jeg vist det så hadde det vært litt enklere;-)

Men spent på den ordinære da, ser jo mye mer da og får den riktige terminen.

Og ups, skrev 2 mann som bor i magen, men blir jo 3 mann da.. Hehe, går helt ut av tellinga snart:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...