Gå til innhold

Brev fra Nav

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som jeg ikke skjønner noe av..

Har vært aktiv sykemeldt de siste månedene pga svangerskapet, og har da hatt en egen avtale med jobb, som de har levert til Nav. Har selv levert min del av sykemeldingene, til rett tid. Har og fått kopi av Nav på at de er mottatt, allikavel så fikk jeg ett brev i posten, der det står at jeg må levere attest på at jeg har vært syk.. Betyr det en egen attest, eller sykemelding?

Noen som har vært borti det samme?

Skal selvsagt snakke med de, men får ikke gjort det før imorgen, og er jo greit å vite hva de vil ha av meg før jeg dukker opp på kontoret..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke dokumentasjon på at det der svangserskapsrelatert da? Det har noe med refusjon av arb. giverperiode å gjøre.. Lege skal jo egentlig krysse av for dette på sm, men kanskje det er glemt?? - (lett å glemme)

Nei, du får høre hva de mener...

Skrevet

Mulig det, men burde de ikke da tatt kontakt med legen, og ikke meg?

Skrevet

Det er du som er gravid, som må ordne papirer i forbindelse med graviditeten, og Nav har ikke lov til å kontakte legen din uten videre.

Ta kontakt med legen din, og få h*n til å ordne de papirene du trenger :)

Skrevet

Joo... Er selv i aktiv sm forresten.. Har ikke hørt noe om noen attest, skulle jo mene det holdt med sm. Nei, du får bare ringe og høre hva de mener. Ikke sikkert de vet det selv, sikkert ei fra forvaltning som har en dårlig dag og skal ha attest, og så må du henvende deg til lokalkotoret som ikke skjønner noe ;P

Skrevet

Hmmm.. Kanskje like greit å ringe dem idag da, å høre hva det gjaldt. Selv om jeg liker best å møte opp personlig. :P

Ikke lett å bli klok på alt fra Nav.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...