Asben Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Akupunktøren min har sagt at jeg ikke må ha sex før det har gått to dager etter menstruasjon. På denne måten får livmoren tid til å trekke seg litt tilbake og det vil være større sjanser for å bli gravid. Akupunktøren min snakker ikke så godt norsk, så jeg er usikker på om jeg har forstått dette riktig. Er det noen her som vet noe om dette?
Gjest LilleDina + 2englebarn Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Det ligger nok noe i det, var det jeg fikk høre også Ikke at jeg trengte beskjeden, liker ikke tanken på sex når jeg har TR, og ikke de 3 neste dagene heller, heldigvis varer kun TR i 3-4 dager, eller så hadde nok samboeren klikket hehe
Asben Skrevet 21. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2010 Hehe, da skal jeg holde meg unna sex i disse dagene jeg også :-) Tusen takk for svar.
Gjest LilleDina + 2englebarn Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 Ja er like greit å prøve det først som sist.. hehe
♥Spirevipp♥ Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 Dette har jeg aldri hørt før??? Man lærer visst noe nytt hver dag...synes liksom at alle oppfordrer å ha sex annenhver dag fra tanta er dratt??? jaja - tror nok som dere at jeg skal holde meg unna sex disse dagene jeg også!
Llanbleddian Skrevet 21. april 2010 #6 Skrevet 21. april 2010 En helt annen grunn til å holde seg unna sex under menstruasjon, er rett og slett at infeksjonsfaren er høyna i denne perioden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå