Gå til innhold

Amfetamin (håper noen der orker lese dette)

Anbefalte innlegg

Kan si den har ødelagt et par år av livet mitt, men samboer og jeg fikk styrken til å slutte 3 måneder siden.

Er utrolig stolt over det.

men så en stund siden gikk det over en måned uten TR og fikk bekrefta av en hjemmetest, er nå 7+6 på vei..

jeg ville ha jublet og feira i en hvilken som helst annen situasjon men ikke nå. Har alltid vært mot abort og snakket ned på selv de som tenkte på det.

Og nå føler jeg det er mitt eneste valg om jeg vil leve et normalt liv..føler meg som et uhyre

Alt begynner vel med forholdet mitt, over to år siden ville jeg suttet blåøyd hjemme i sofaen og rakka ned på rusmisbrukere her, og jeg ber om unnskyld til dere her jeg har svaret nedverdig til.

Så tilbake da,

En alenehelg (jeg og far til barn var skilt) hvor etter noen cider flasker kommer en fyr og begynner prate med meg ener med at jeg blir med til en "ettefest" som han kallte det. tok meg inn på en wc og jeg som jeg angrer og sliter i håret for hvær dag i to år lot han sette første sprøyta.

Etter det var det nedgang,jeg var på det hele dum nokk til å fortelle om hendelsen til x'en da han kom med barnet, og han trøtt som han var sa at han ville hente ungen neste dag så jeg skulle bare nyte siste dag med ungen..

Jeg gikk i en depresjon og savn av å være glad, så åpnet døra til det da det banket.

Så en stund med nå samboer fikk jeg lære forskjell på doper som kom i store mengder og som vi(jeg) måtte male ut så vi hadde nokk til oss selv og selge.

Men det jeg vil komme til er samboers psyke, jeg viste han hadde vært på avvenning et par ganger, men avvenning som han kalte det viste seg å være Psykiatrisk hjem hvor han hadde blitt "grillet" et par ganger for for mange personligheter.

Viser seg at det ligger i familien hans men siden de er søkkarik så behøver de ikke snakke høyt om det.

OK, Det som plager meg er at i amfetaminrusen, kan ikke huske hvor mange dager vi hadde våket. Kunne han plutselig finne på å si under krangler noe som

-De ville si det var en ulykke om du ble kasta over balkongen.

Eller -Det er ulovlig her å ha seks med sin egen far. (noe misbrukte aldrig skal behøve å høre fra en de stoler på i en krangel)

Selv ikke jeg som også er under rusen kan aldig finne på å si noe så ont slik han gjorde så altfor ofte.

Jeg er redd for han, og på grunn av han familien hans også.

Tingen er det har vært flere slike situasjoner og jeg er livredd, jeg har ikke en god følelse av at dette blir et friskt barn heller.

Han vil ikke høre når jeg sier abort, og de gangene jeg gjorde slutt og dro kom han og henta meg tilbake med det evige jeg kan bli bedre..

Orker nesten ikke mer,men et livredd menneske fryser stille på flekken og forblir der til de kanskje blir redda..

Fortsetter under...

Masse medfølelse for et liv i kriser.

Abort er lov, og du skal også gi deg selv lov til å ta bort et barn som ikke kan få en god start. Det er ikke et nederlag, det er en seier, tross alt. Da vil du også bevise for deg selv at du kan ta voksne avgjørelser. Du må bryte med samboer uansett, og det vet du egentlig. Nytt liv - så kan du hente deg inn og få det bedre.

Hei på deg.. Kommer fra anonym forum.. Regner med det var du som hintet til at noen skulle komme inn hit...

Først!! Fy og flink du har vert! Dette står det respekt av. Du har klart og slutte med noe mange aldri kommer seg ut av. klapp deg selv på skulderen.

Så: FÅ HJELP!!!! Kom deg vekk fra mannen din. Ta ansvar for ditt eget liv. Han har ingen rett til og si slike ting. Og jeg hadde også blitt livredd.

Ang barnet du bærer vil jeg ikke si noe. Det er kun ditt valg og ditt alene. Du burde nok ha noen og prate med syntes jeg. Legen din? Helsesøster/jordmor/annet helsepersjonell som kan hjelpe deg?

Ingen fortjener og leve slik. Og igjen! Jeg er imponert over t du klarte og komme deg ut av dette her. FLOTT GJORT! Ta ansvar for hele livet ditt nå da. Grip muligheten til og få det bra.

Mitt råd er;(litt skummelt å gi råd til ei jeg ikke kjenner, men du spurte....)

Ta abort

Flytt LANGT vekk fra det nettverket du er i nå(X-typen...)

Prøv å begynne helt på nytt

Håper virkelig du klarer deg, og at du får hjelp en plass!

God klem, og lykke til uasett hva du velger!

Kjenn etter i deg selv; hva er det du ønsker? Er det en trygg, rusfri tilværelse eller er det et liv i usikkerhet med mennesker rundt deg som er ustabile?

Du skjønner sikkert hva mitt råd til deg er. Kom deg vekk og skaff deg en trygg framtid. Om du skal beholde barnet eller ikke vet bare du selv svaret på.

Klem til deg. Ikke la noen andre knekke deg og dine muligheter.

Gratulere som har klart å slutte. Det er kjempebra!!!!!!!

Jeg tror det beste du kan gjøre er å tenke litt fremover.

Hvordan tror du barnet vil få det? Det er gode sjanser for at det ikke blir født friskt.

Jeg synes du skal ta abort. Bli ordentlig frisk og få et bedre liv for deg selv.

Fokuser heller på å få orden på ting i livet.

Alle barn fortjener å bli født inn i et godt og trygt og stabilt hjem.

Masse lykke til til deg. Dette kommer til å gå bra skal du se.

Bare bestem deg for det, så klarer du det!!

Winner never quit, qutters never win AND YOU ARE A WINNER!!!

Bare bestem deg.

Klem:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...