Gå til innhold

Hvor er nøffemor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom plutselig på nøffemor. Hvor har det blitt av henne?

Savner hennes syke, syke innlegg. De frisket alltid opp en ellers grå hverdag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha ja, ingenting som å lese om oppkast og kviser :D fikk meg alltid til å humre, så ja, jeg lurer også på hvor hun har blitt av!

Skrevet

På lukket avd., kanskje...???????

:-o

Skrevet

Hun ligger vel og spyr.

Skrevet

Brukerkontoen hun hadde før er i hvertfall slettet. Har et brev her inne sendt fra henne å når står det ingen bruker bak brevet.

Skrevet

SuperGlad, er det et helt vilt rasende brev? For det har jeg også liggende...

Skrevet

Er hun virkelig sånn litt på kanten? Har egentlig flira godt, og tenkt at det var en dame med humor, jeg...

Skrevet

Nei det var et: hva synes du om denne tankegangen?

Hun ble utrolig hekta i ting jeg sa under fødselen av jenta mi, å var helt ifra seg da jeg skrev i et innlegg at jeg skulle prøve meg uten smertestillende under fødselen av sønnen min....

Vet ikke hvor mange ganger hun har sutret å klaget over ting jeg har sagt som plager henne.

Skrevet

Trodde hu var tatt av svineinfluensaen jeg? nøff nøff...

Skrevet

Jeg fikk også et sånt brev. Grunn? fordi jeg sa at når man er kvalm så er det bedre å kaste opp og bli ferdig med det, så blir man mye bedre etterpå.

Nei, fysj og fy, det var jo nesten en dødssynd å si noe sånt!

Skrevet

Hun har vel lagt seg en ny profil med nytt nick og er bakmannen/bakdama for dommedagsprofetiene som dukker opp her innimellom....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...