Gå til innhold

Lekestue, dere som har det, blir den brukt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er helt på nippen tilå kjøpe til barna nå, men jeg er nå litt usikker jeg da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde da jeg var liten og den ble brukt utrolig mye. Men den var stor slik at det var god plass til litt møbler osv. Hadde en vnninne som også hadde lekestue, men den var så liten at den ikke ble brukt. Var så vidt plass til 2 barn der inne.

Så konklusjonen min er at enten kjøpe en med god størrelse eller droppe det helt.

Skrevet

Jentene har en liten en som de leker i ofte, særlig når de er mye ute i helgene og været er nogen lunde. Og når de er ut i regnet så er de stort sett i den hele tiden mens de er ute. Absolutt verdt å invistere i til barna.

Skrevet

Vi har ei lita ei, og angrer på at vi ikke kjøpte ei større ei, men jeg var desverre så utålmodig at jeg ikke ville vente i 2 uker på å bestille, og de hadde kun den minste på lager :-(.

Den blir lite brukt, og vanskelig å møblere for å få den koselig synes jeg ettersom den er så lita.

Så jeg anbefaler å kjøpe ei med litt størrelse om man først skal investere i ei lekestue.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...