september2009+april2012 Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Etter hun kuttet ut nattmåltidet fikk hun bare fire måltider om dagen. fast føde til alle måltidene. Det fungerte egentlig fint og hun gikk flott opp i vekt osv, men hun var alltid så skrubbsulten når hun først skulle spise. Ble helt desperat og kunne spise og spise. Pga dette har jeg nå de siste dagene lagt inn et ekstra måltid for at hun ikke skal være så veldig sulten og forspise seg helt. Tenkte dette kanskje var bedre for magen hennes også. Problemet nå er at måltidene ofte kommer veldig tett. Av og til er det bare 2.5 time mellom og det skal vel gjerne gå 3-4 (som det gjorde når vi bare hadde fire måltider om dagen). Hva tror dere er best? Er det dumt å gi henne mat så ofte og blir hun da vant til å alltid skulle spise med så kort mellomrom? Er litt usikker på hvordan vi skal gjøre det videre..
Lykke2009 Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Ingen barn er like og alle har sine ulike behov... Har barnet ditt behov for mat såpass ofte synes jeg du skal gi det til henne! Det kan være en "vokseperiode", at hun er mer aktiv eller at hun bare er blitt eldre og trenger mer mat. Ikke bekymre deg er mitt råd, da jeg leste innlegget ditt synes jeg det var veldig fornuftig av deg å følge matbehovet til datteren din. Du kjenner barnet ditt best og ser hva hun trenger.. Lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå