Gå til innhold

30 days shred :)

Øyboeren med to små <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med huleboer er jeg ikke i gang, men jeg har også fått med meg dene bølgen og jeg GLEDER meg til jeg også kan hive meg med i det!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen med gode resultater foressten?...trenger litt motivasjon til å fortsette slite...prøvde å google det men fant lite...

Skrevet

Dere som har lastet ned, står dere foran PC'n da eller.. Finner den kun i divx - eller man må ha en dvd spiller som støtter divx??

Skrevet

nope, kobler pc'en til tv'en ;) men var litt komisk i dag når den ikke ville samarbeide så jeg bare måtte bruke pc'en min, og den er av en sånn mellomstørrelse av vanlig og mini-pc, så er glad for at jeg hadde gjort det før så jeg visste hvordan bevegelsene var, ellers hadde det nok ikke vært helt lett... :P

<3 Juligutten min <3, du burde heller måle deg i stedet for å fokusere sånn på vekta, den kan godt stå stille pga muskelbygging, mens du kan få gode "måleresultater" :)

Skrevet

Da har jeg trent mine 20 første min. Å det var DEILIG!!!

Men gud, kjenner allerede nå at jeg kommer til å ha gangsperr i mårra.

Jaja...håper det blir litt resultater :D

Skrevet

off ja...har desverre ikke målt meg...men har tatt et før bilde av magen...ekkelt...men skal ta et etter bilde for å se om det vises!

Skrevet

Får ikke til å laste ned fra Pirate bay jeg.

Kan noen gi meg en idiotforklaring på hvordan jeg gjør det?

Skrevet

er det den som det står biggest loser bak?

var bare den videoen jeg fant på piratebay

Skrevet

Det er den jeg har lastet ned hvertfall =)

Det er bare 25 min trening, men ble svett gitt :P holder på akkurat så lenge at du har lyst å lage litt lyder så bytter hun til en ny øvelse.. Hvertfall sånn for meg som ikke er trent i det hele tatt ;)

Cherry.. Jeg bruker Utorrent (laster det ned gratis) Så trykker du på download knappen på siden til den du skal laste ned, da skal det gå av seg selv :P

Åhhh jada, jeg er himla flink å forklare ;)

Skrevet

Wow!!! Inspirerende:D

har gjennomført dag 4 nå og det gikk litt lettere faktisk:)

Skrevet

Wohoo, da var jeg også i gang!

Det bildet på babyverdenlinken gjorde susen, så nå er jeg god og svett etter første runde ;o) Dette har jeg trua på!

Skrevet

Åå, jeg håper dette funker!

Men er det noen som vet hva en skal gjøre når de 30 dagene er over? hehe...jeg mener, selv om dette fungerer som det skal og jeg blir strammet opp, så regner jeg med at det fremdeles er litt å gjøre når jeg har gjennomført disse 3 nivåene ;)

Begynner en på nytt igjen, eller...?

Skrevet

Tja, en nedtrapping kanskje? Varierer fra person til person hvor mye som må til for å vedlikeholde, men ser for meg at jeg kanskje da vil kjøre level 3 noen ganger i uka. Håper jeg glir ned på nivå 1 igjen i hvertfall ;o)

Skrevet

Kan vel ikke begynne på nytt igjen, det blir jo ingen utfordringer i det?

Bare vedlikeholde ved å gå gjennom nivå 3 annenhver dag kanskje.. Eller så må en jo øke intensiteten om en vil ha fortsatt fremgang?

Skrevet

WOW for en enorm inspirasjon!!!!!

*håper dvd´en kommer i posten I DAG!!!

Skrevet

Hehe nei, det er jo meningsløst å begynne på nivå 1 igjen :D kanskje bare fortsette på nivå 3 hver dag om en vil ha videre resultater.... Vel, er kun på dag 4, så har da en stund igjen.

Skrevet

ååå.. jeg er kjempespent!!

Bestilte også dvd'en etter innlegget her om dagen.. Så håper på at flyene fra USA går som normalt, slik at posten kommer kjapt frem...

Gleder meg til å ta fatt, blir kjempeinspirert av dere andre her :o)

Skrevet

Leste i et annet innlegg at Jillian har andre treningsdvd'er som er greie åfortsette med :-) Kansje google det...husker ikke hva de het...

Skrevet

Nå har jeg prøvd å laste ned pra piratabay. Det tok ca 45min å laste ned og da jeg åpnet den kom det bare masse farger og sånn på skjermen, + hun dama som prater. Jeg får ikke sett øvelsene. Hva har jeg gjort galt? Har Bitlord nedlastningprogram. Kanskje jeg ikke har skjønt hvor jeg skal åpne den riktige fila?

kan noen hjelpe meg?

Skrevet

bruk VLC mediaplayer, så fungerer det sikkert. windows mediaplayer fungerer ikke for meg.

Skrevet

Fikk min DVD i posten fra Amazon i går, kom bare på en 50-lapp :)

Så nå er jeg igang også, har målt med målebåndet rundt det tykkste på låret, det tykkeste på magen og det tykkeste på overarmen. Gleder meg til å måle en gang i uka og forhåpentligvis se stooor fremgang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...