Gå til innhold

30 days shred :)

Øyboeren med to små <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som har kommet i gang etter det inspirerende innlegget her om dagen? Eller som har holdt på med det før? Hva syns dere? Jeg syns det er fantastisk effektivt allerede, og jeg er bare på dag 3..! Hehe..! Blir jo utrolig svett, og det verker i hele kroppen... Og jeg trener vanligvis to til fire ganger i uka, så det tar tydeligvis på steder jeg vanligvis ikke trener veldig.. :)

Ser det litt på magen allerede også, helt rart...! :P Passer jo perfekt å ha begynt med det nå, så kanskje jeg ser skikkelig fit ut når jeg skal til svigermor.. :P Haha...! Veier vel en 20 kg mindre enn når hun så meg sist i fjor sommer. Var gravid da, men veier jo likevel ca 10-11 kg mindre enn jeg gjorde før jeg ble gravid. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er både jeg og mannen i gang :):) vi er også på dag 3 og det VERKER i hele kroppen :D

Ble kjempe inspirert av innlegget her så jeg fikk tak i det med en gang og satte oss i sving:)

jeg har aldri trent i det hele tatt så dette er tungt, meeen godt for kropp og sjel.

Skal få tak i ett målebånd for å se fremgangen:)

har tro på at dette fungerer :):)

Skrevet

ja, jeg også, har også målt meg selv for å se resultatene etter hvert ;) Vi får prøve å få oppdatert hverandre etter hvert ;)

Skrevet

Jeg bestilte det den dagen, så venter det i posten i løpet av de nærmeste dagene:)

GLEDER MEG!

Skrevet

Har også begynt, skal straks i gang med min 3.økt (begynte mandag). Makan til effektive greier! Blir sliten og svett, og gangsperr i hele kroppen, haha...etter bare 25 minutter, det hadde jeg ikke trodd altså. Men - jeg var jo ikke akkurat topptrent fra før da....det skal sies ;)

Håper det hjelper!

Skrevet

Er det noen som kan legge ut en link?

Skrevet

piratebay.org

søk på Jillian Michaels- 30 day shred

laster ned på 10 minutter...vips

Skrevet

Å, nå kjenner jeg at jeg gleder meg!

Bestilte dvd'en etter det innlegget, og venter på den. Håper den kommer så jeg får startet mandag (er alltid en fin dag å starte et nytt og bedre liv på ;))

Skrevet

Jeg klarer tydeligvis ikke å laste den ned jeg. Mulig jeg trykker på feil knapp. Kan du beskrive hvordan du laster den ned?

Skrevet

du har et nedlastingsprogram på pcen din fra før? f.eks bitlord ? hvis du ikke har det kan du laste ned det gratis

Skrevet

He he he:) Jeg grue-gleder meg til hver gang jeg skal sette i gang ;P

Når hun sier :you think you are going to die, da roper jeg JAAAA det gjør jeg !! hihihi :P

Gøy å holde hverandre oppdatert om fremgang:) Skal kjøpe et målebånd og måle meg:) Målet mitt er ikke å miste kg (selvom det er greit å med 2-3 kg), men å stramme opp kroppen og det tror jeg kommer til å skje:)

Skrevet

Jeg har lasta den ned og skum-sett igjennom den og det er jo mange kjente og tunge øvelser. Den ser sikkelig bra ut, men jeg mener min film varer i omtrent 90 minutter jeg.. er den oppdelt, slik at du bare tar 25 i starten og jobber deg oppover, eller har jeg feil film, eller er jeg helt tullerusk nå??

Skrevet

Den er delt inn i 3 deler ja:) Kjempe tungt, men gøy :):)

Skrevet

aha, glimrende. Da skal jeg jaggu sjekke den ut litt nærmere, selv om jeg synes det er mest stas å dra nedpå senteret her å trene. Blir liksom litt mer motivert når jeg har en skrikende instruktør over meg jeg..

Men jeg skal iallefall prøve den, selv om stua ikke er så stor.. hohoho, kommer til å dulte borti planten, stuebordet, ungen, you name it ;)

Skrevet

ÅÅÅÅÅ så gøy flere er i gang!! Det er bare å stå på selv om alt verker, hos meg ble det bedre på 5 eller 6 dagen:) Jeg er nå på dag 3 på nivå 2 som er ca 3000 ganger hardere enn nivå 1, men MYE morsommere og det beste er at jeg har gått ned 1 kg på 3 dager og 2,5 cm! Og jeg spiser meg god og mett altså så ingen sulting på gang her:)

Jeg roper også "JA!" når hun sier på slutten av nivå 2; "you probably think i`m a crazy-person for making you do this...."

Skrevet

herved på nedlastning :D

Starter i mårra :D

skal helst ned 15kg til 17.mai :P men det er vel heller usannsynlig, jo mindre jeg faster og bare trener :P

Bedre form er vel det første målet :)

Skrevet

Jeg er også i gang, skal trene for 4. gang i dag:)

Trener dere hver eneste dag? tenkte jeg skulle ta fri helgene.

Skrevet

filmen koster 6,99 £ på www.play.com, inkludert frakt

Skrevet

slipper en å betale toll og da?

Ingen norske sider som selger denne filmen?

Skrevet

Bruker dere vektene? Jeg har lastet den ned nå, men har ikke vekter i hus i kveld :o) Men tenkte jeg skulle prøve den nå uten vekter :)

Skrevet

fyll på vann på to halvliters flasker :) sikkert bedre enn ingenting.

Skrevet

Ja gjør som Rampongi sier, vektene er halvparten (om ikke mer) av programmet så effekten er nok ikke så god uten:)

Skrevet

Rampongi: meningen er at du skal trene del en 10 dager, så går du over til del to 10 dager, og til slutt del tre 10 dager ;)

Jeg trener det hver dag ja, og tror ikke jeg skal ha fri i helgene :) Skal til og med trene det i morgen, selv om jeg skal på mor og barn-trening også.. ;) Tipper jeg kommer til å kjenne det på fredag, men jeg skal unne meg den STØRSTE godteposen på lørdag om jeg er flink og gjennomfører hver dag :)

Bruker vekter ja, men de jeg har er litt tunge, de er 3 kg hver.. :P Så i går måtte jeg bruke et par halvlitersflasker for å "stabilisere" litt, men brukte vektene i dag igjen :) Satser på å bruke de fremover og håpe på å bli fort sterkere, får bare modifisere øvelsene litt og øke etter hvert. Tar også den siste kondisjons og mageøvelsen to ganger for å få en ekstra liten piff ;)

Skrevet

morsomt at andre også trener i vei her ☻ Er på dag 14 i dag...sliiiit sier jeg bare, men merker ikke mye på vekta *frustrert* spiser sunt i tillegg så fatter det ikke...menmen... Spent på om det vil vise resultater til slutt!

Skrevet

jeg blir jo så innmari motivert av å lese tråden. Skal ta meg på tak og prøve i morra. Trener vel egentlig nok på senter som sagt, men det ser jo så moro ut og hvem har vel ikke behov for litt ekstra trening :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...