Tigerpote Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Hun har egentlig greid det lenge om hun hadde villet (jeg har gitt henne et lite puff noen ganger), men hun vil ikke ligge på magen, så i dag ble jeg dritstolt over at hun snudde seg:) Det var en leke hun måtte ha, så da snudde hun seg på magen for å hente den. Kom seg raskt tilbake selvsagt, men hun kan hvis hun vil! Herlig:D Rett før 6-mnd-dagen sin.
Gjest Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Så herlig det er =) Utrolig gøy med sånne små vidunder i hverdagen. Her går det i krabbetrening!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 grattis med snurre-rundt jenta;) etter at vesla lærte seg å snu seg fra rygg til mage har hun ikke gjort annet enn å ligge på mage. Hun ligger aldri på rygg lenger, bortsett fra når hun sover da selvsagt
Gjest eelis+kian Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 Hehe, samme her, vestlandsfanden, bare at min snur seg over på magen i søvne også. Liker IKKE å ligge på rygg! Jeg kjøpte Up&Go-bleier, sånn at jeg kan trekke på bleia mens han sitter i fanget mitt, for det er helt umulig å ta på vanlige bleier nå når han bare ruller rundt over alt ;-) Grattis Tigerpote! :-D
Tigerpote Skrevet 21. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. april 2010 Gratulerer til deg også Rina:) Hvor gammel er babyen din igjen? Ja, det er så morsomt når de gjør noe nytt! Blir SÅ stolt i hele meg hehe. Hun har snudd seg hele 2 ganger i dag, det er jo utrolig, og 3. gangen ble hun illsint fordi armen lå i klem så hun ikke kom over hehe. Aner jeg en endring? Men jeg tror nok at ligge på ryggen vil være favoritten fremdeles. Hun bikker seg fra side til side og snurrer rundt i sirkel for å komme seg dit hun vil vanligvis. Du kan få Up&Go-bleiene her ,eelis, hun blir full av merker etter dem, vet ikke helt hvorfor, de virker store nok i str igrunn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå