Lene~mor til tre Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 For et merkelig vær det er ute... det er nesten sånn at jeg har begynt å lure på om det er forårsaket av askeskyen eller klimaendringene for makan til dette har jeg ikke opplevd før... om søndan hagla det samtidig som det var sol og 10 + grader, og nå de to siste dagene regner det og snør omhverandre samtidig som det er sol og 5 + grader...
Gjest vinterbrud Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Dette høres ut som været i Midt Norge,her kan det veksle veldig fort.I går var det veldig mildt og fint her,men i dag snødde det.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 Ja sån vær er det her også Lene.. Helt merkelig.. Hvaskjera?? Er det askefnatt som er på ferde?? Snakk om global oppvarming?? Hvor da? Ikke her iallefall!!
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 typisk trøndervær, med andre ord:) fint at andre får oppleve det...hehe
Lene~mor til tre Skrevet 27. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2010 hehe det er veldig uvanlig til østfold å være iværtfall, glemmer aldrig 17 mai for to år siden nå... da var det 3 + grader og det hagla og regna om hverandre huff, kaldere 17 mai har jeg aldrig opplevd...
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. april 2010 #6 Skrevet 27. april 2010 Vi har også hatt et rart vær her i det siste! Snø og sol og regn og vind og alt på samme dag =/ Vi vil ha sol og varme nå! Det var en lang og kald vinter og våren er så vidt i gang.. =(
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 27. april 2010 #7 Skrevet 27. april 2010 haha...lene-mor til 2--- det husker jeg veldig godt, for da bodde vi i Hobøl kommune, og det var ISkaldt i 17.mai toget...... ;-O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå