Gå til innhold

Hva slags sminkemerker bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker mest Maybelline. Har prøvd det meste, både av dyre og billigere merker, men går alltid tilbake til Maybelline.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det meste Lancome. Har også litt fra Dior, Chanel og Elizabeth Arden, men ingenting slår Lancome.

Skrevet

Mac og Smashbox er også veldig bra.

Skrevet

Bruker Glo Minerals foundation, Lancome mascara, Dior øyeskygger og Lancome eyeliner.

Synes disse billigmerkene ikke er verdt mer enn den glorete plasten de kommer i.

Skrevet

Jeg bruker mineralsminke fra Tikei. Brukte I.D. tidligere, men like fornøyd med Tikei, til en langt billigere penge.

Mascara må være Lancome Hypnose. Prøvd utallige andre typer, men ingen slår denne:)

Skrevet

Billigmerket til HM! Har kjøpt dyrere merker, men synes ikke det er rare forskjellen. Øyenskyggen sitter ikke noe lenger og mascaraen til HM har akkurat børste og konsistens som jeg liker. Eyebrow-pennen til HM er akkurat så hard som ejg ønsker for å få et naturlig utseende og ha kontroll hvor mye som legges på. Ellers bruker jeg ikke foundation eller rouge til daglig.

Skrevet

Gosh!, Bed head, monsoon, dior, lancome, grimas, chanel, ben eye og muligens noen til...

Gjest Persille☠Kadalma
Skrevet

ID mineral og Dior mesteparten

Skrevet

Syns ikke jeg finner nope jeg er førnøyd med så det varierer litt. Men hittil er jeg nok mest fornøyd med Lancome mascara og sensai pudder. Solpudder bruker jeg det billige fra HM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...