<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Hei på deg om du er her.. Kjenner jeg savner og "prate" med deg.. I går satt jeg og tenkte på deg faktisk. satt og mimmret tilbake å vår maraton i fødselsforløp. He he.. Så utrolig snålt det der var. Var det du som spiste grøt med kanel? Mins du skrev du gjorde det den dagen det virkelig ble føsel. Du skjønner jeg tok det rådet dagen jeg våknet med vondter og tror det gjorde utslaget på at jeg virkelig fikk ho ut. (+ mye sex og manneplaging) Herregud det verste er at jeg har begynt og savne tiden som gravid.. Hjelp!! Har ei god venninde som skal ha baby i nov og jeg kjenner symptomene velte over meg.. Men, har bestemt oss for at Elida må bli to år før vi hopper på en ny runde. Greit og få baby tiden med henne nå. Nyter så dette her.. Hun er jo så god. Hvordan går det med deg???? Har du det fortsatt supert? Og barna? Nå har vi i allefall fine trillemuligheter i vår været. (ut og trimme kroppen) Merker at jeg ikke ammer for og si det sånn... Grrrhh... Tatt litt tid og komme til idialvekta igjen.. Veide jo 48 før graviditet og er nede i 52 nå. Gikk opp til 66 kg. Nå er liksom hoftene breiere og magen dvaskere.. Men, men, har jo liten betydning i forhold til hva som kommer ut av og miste litt av fasongen. Nydligste tingen i verden. Da får magen bare være litt bolledeig. Håper virkelig at du har det supert altså. Og tusen takk igjen for alt vi hadde sammen.. (uff hørtes ut som tale i begravelse :o/) Du er pokker meg ei fantastisk kul jente!!! ) Ha en strålende dag og kos deg med dine to små nydlige. ) Klemmer og koser fra Ida Og Elida Marie..
Hellobaby Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 ÅÅåååååååå, tårene triller!!! Nå ble jeg rørt, gitt! :-) Tuuusen takk skal du ha - jeg synes også det var helt spesielt å dele den siste tida der med deg - d er jo noe man aldri glemmer! Vi hadde så likt hendelsesforløp, og like gira og utålmodige begge to! hehe... D var virkelig et maraton! Jeg kjente jo på kroppen at "nå skjer det" selv om jeg fikk beskjed om at det kunne gå leeeeenge enda tross maserier, kynnere i fleng, vanvittig nedtrykk, og i slutten gikk jo slimproppen også. Det var en vanvittig ulidelig spennende tid! Jeg savner også å være gravid - jeg elsket det denne gangen når formen var så fin og alt. Men d siste fire ukene føltes ut som fire lange år. .. hehe Ja, spiste masse havregrøt med kanel (uten å vite at kanel var riefremkallende før bare helt i slutten), og drakk på bringebærblad-te, spiste ananas og hadde masse sex. hihi.. Gikk jo en del også, selv om det var MEGET ubehagelig. hihi.. Jeg møtte mange kjente på senteret den lørdag jeg vagget rundt, og jeg sa til alle at NÅ skjer det - jeg kunne nesten love de at jeg kom til å føde før helga var omme. Jeg gjorde jo ikke det da, men vannet gikk jo kl 22.10 søndagskvelden, og hun kom til verden kl 11.13 mandag morgen. Men det der med kanelen - jeg fikk rier 15 minutter etter havregrøtmåltidet mitt som jeg hadde hatt masse kanel på, så jeg føler faktisk at det var en viss sammenheng der.. :-) Så det at du også mener at kanelen utløste noe, skal man ikke se borti fra! ;-) Nå skal vi flytte til Vestfold i sommer! Du bor der, ikke sant? Hadde jo vært kult å møtes da! Nå får jeg vite på lørdag om jeg får den leiligheten jeg ønsker. Jeg flytter uansett - jeg skal jobbe i Tønsbergs Blad! Jeg er jo journalist, (som egentlig hadde lagt karrieren på hylla), men nå skal jeg på an igjen! Det er jo så gøy å jobbe i avis! Jeg har stor familie der borte, og gutten min begynner på skolen til høsten, så nå er timingen bra, og det er bare å kjøre på! På søndag reiser vi til hellas da, og jeg er IKKE fornøyd med kroppen min i det hele tatt nå. Jeg har gått ned til vekta jeg hadde før jeg ble gravid, men allerede da hadde det sneket på seg noen kilo som jeg egentlig holdt på med å ta av meg. Jeg er vant med en stram og trent kropp, og pleier ikke å gjemme den, men nå kjenner jeg bare det at jeg er nødt for å gå med singlet oppå den feite, slappe magen min.. Æsj.. Jeg veier 10 kg for mye, og siden jeg ikke har trent mye styrke (hvertfall ikke magen), så er kroppen litt "deformert" i form av hengemage, slappe lår og saggepupper. Selvsagt er det verdt det, men kunne ønske jeg hadde klart å stramme meg litt mer opp før jeg tok på meg bikinien! Lenge siden jeg har følt med sååå lite fornøyd med kroppen, men så tenker jeg at "alle" kan se at jeg har en liten baby, og skjønner jo at det er derfor jeg er så feit og slapp . hehe.. Uff da, nei, d skal nok gå greit. Jeg er tynn når jeg veier under 65, slank når jeg veier 67-73, men blubben når jeg veier mer enn det, nå veier jeg 80. Skal ned til 70 - minst. Utrolig koselig å få en sånn varm og koselig mail fra deg! Jeg har savnet deg også, men har hatt det såå travelt med alt - spes med dette med jobbsøking, leilighetsjakt osv.. Nå reiser jeg jo bort 2 uker, men kommer tilbake etter det da - forsvinner ikke, for jeg har tenkt å henge sammen med deg og dere her leeeenge fram i tid! Jeg kan skrive en pm om hvor jeg skal bo og sånn litt mer private ting :-) hihihihi.. Kos deg du og! Stoooor kos og klem fra meg og mine! :-)
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 30. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2010 God Morgen:o) Oj! skal du flytte til vestfold??!! Så utrolig morsomt! JA; jeg har kjempe lyst til og møte deg! Så spennende da, ny jobb i tønsbergs blad! skjønner du har vert hektisk da ja... Men, glad du er tilbake altså. Jeg unner deg ferie av heeeeele mitt hjerte, og når du sitter der nede med sand mellom tærna og varme mot kroppen så send gode tanker til oss mammaer som gleder seg til sommeren kommer hit. ) Ang kroppen er det klart den har forandret seg veldig. Har blitt breiere og fått hengepupper.. :o/ ikke gøy men, som du sier, vi har fått nydelige barn og litt får en offre ja. er 160 høy og veier å 51 kg.. dagen jeg ble lagt inn til fødsel veide jeg 66 så fikk jo bare en mage. Er en grun til at jeg blir tynn da.. Kommer aldri til og bli stor. Har en mage og tarm sykdom som ble hyper aktiv to mnd etter hun ble født.. Drit kjedelig bokstavlig talt! he he.. Ja, jeg mener kanelen hadde en virkning ja. Spiste jo grøt til lunsj og vips! fødselen var i gang. hadde masse sex her i huset også.. Må jo kose seg vet du. Nå må det sies at vi i grunn aldri har slutten og være litt nyforelska på den fronten.. Tihhi.. Guuuud jeg grein av glede når riene kom på ordentlig!! Var så lykkelig! Fødselen min var preget av latter og gledes tårer.. Når jordmor sa: Nå kan du begynne og presse gråt jeg så hun også gråt. Hun sa det var skjelden førstegangs ikke var redde eller var så målbeviste og possitive.. Tror det har med at jeg har vert masse på sykehus, vandt til og ha magesmerter som faktisk minner om rier etter vannet har gått og det virkelig åpner seg.. Så var liksom aldri skremmende. Nei, nå må dere virkelig kose dere på ferie! Også send meg en PM da.. Så spendt på hvor dere skal bo. ) Og om du er på facebook kan jeg jo legge deg til. Er så rart, men jeg har blitt så utrolig glad i deg, uten og kjenne deg.. Er heeelt merkelig. Men, er nok forde vi satt og gjennomgikk det samme med bare noen dagers mellomrom. Du virker som ei super fantastisk jente som jeg er glad jeg kom i kontakt med. En sterk og possetiv jente med bein i nesa! Det liker vI! ) Jeg har vert mye syk de siste åra så har ikke fått jobbet som det jeg er. (hudpleier) Dessuten er det IKKE det jeg kan tenke meg og jobbe med.. Var veldig kult som 15 åring og jeg var så bevist på at detta skulle bli livsyrket mitt... Veeeeeel, Lite givende for og si det sånn.. Så her blir det nok utdanning på meg når permisjonen er over. Kombinert med jobb seff. (må jo overleve) Får se hva det blir ut av meg tilslutt. Men, må ha noe som gir meg oe. Og sitte og sminke, rense massere er bare ikke kult lenger gitt. ) Åååååh du må ha en suuuuuuuuuuuuuuuuuper deilig ferie. Kos deg med din familie og nyt late og gode dager. Deilig med opplevelser. Og jeg ser frem til muligheten til og møte deg. Nye venner er alltid velkommen. De får man ikke nok av. ) Snakkes om to uker da. Klemmer og kooooser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå