Gjest Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Hvor lang ventetid er det fra henvisning fra lege til man får operasjon? Hvor lenge må jeg regne med å bli sykemeldt (relativt sittestillende arbeid)? Kan du ellers fortelle litt om hvordan denne operasjonen var? Smerter? Ubehag?
Gjest sug lut Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Fnis, nå setter du i alle fall folket i google frenzy - det kunne jo vært noe saftig.
Gjest Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 Som i at folket ønsker meg lidelse mener du? Da kan jeg med en gang forklare at dette dreier seg om ei storetå, og noen plager skal man jo ha..
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 For de som skal google så hjelper det nok å skrive hallux valgus og ikke hallux walgus
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 Jeg vet ikke særlig mye om det, men to av søstrene mine er operert for det. Tåen gikk tilbake til utgangspunktet etter en stund, og operasjonen var derfor helt unødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå