Gå til innhold

ENDELIG!!!:D

★tøysekroppen&prinsene★

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter mange seige uker på 1 trim er jeg endelig kommet meg hit!!

hipp hurra så glad:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen skal du være :)

Skrevet

takker og bukker:)

mye å se fram til på dette trimesteret....

første beveglesene til babyen,voksende mage,ordinær ul,litt shopping tenker jeg det blir om en mnds tid eller to....våren og sommeren står for tur...tja....gravid etter 2 års prøving og 3 ivf forsøk...

ganske fornøyd me dlivet nå ja:)))

Skrevet

Juhuuuuuu:=)

Endelig er du også her nå:=)

Hvordan er formen???

Her har alle symptomer avtatt...Har jo ikke hatt så mye symptomer da..Men ikke ømme pupper mer engang. Jaja...Nyter det jeg da. Har jo sett flere ganger nå på UL at alt er bra med den lille.

Klem klem

Skrevet

Velkommen hit!!!

Vi prøvde også en stund, så her er det også max lykke over at drømmen endelig har blitt virkelig. En skikkelig ønskebaby ;-)

Skrevet

ja dette er virkelig etterlengtet og så utrolig deilig nå som oddsene er på vår siden når det gjelder det at det ska gå bra videre...men enda lettere skla jeg bli etter ordinær ul!! hvor alt SKAL være i orden...xxxxx

samme som deg gravid30...brystene er blitt ømmere siste uken,tett nese og periodevis med hodepine helst på morgenen...ellers er alt som før....tror det gjemmer seg en guttetass her jeg altså.....:)

Skrevet

Jeg har IKKE ømme bryster mer...Bare litt mer tyngre og harde liksom...

Ja, det blir spennende å se hva vi får...Jeg hadde veldig guttefølelse, men nå heller jeg mer over på jentefølelse. Hehe. Vet faktisk ikke hva jeg føler mer nå...Samme hva det blir da...

Skrevet

nei det spiller ingen rolle bare det er i orden med lile skatten...

har en sønn fra før og jeg hadde like lite symptomer med han...eneste forskjell er at med han hadde jeg ekstremt mye halsbrann.....

Skrevet

gratulerer og hjertelig velkommen hit!! håper resten av svangerskapet går knirkefritt!!!

Skrevet

Ingen er mer velkommen enn du vennen min :):) Gratulerer igjen med 12 uker!! Glad ideg. Klem

Skrevet

ååååå så søt du er vennen:)) glad i deg også..og tusen takk!!

klemmepå:o)

Skrevet

grattis så mye og velkommen skal du være=) Skjønner at dette er litt ekstra stort for dere, og håper at 2.tri blir baaare fryd og gammen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...