Gå til innhold

Hva må vente...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi føler oss klare for å barn sammen nå, har begynt å prøve for en mnd siden, er glad og spent og har begynt å glede oss skikkelig... Så var jeg til legen i dag og pga hyppige halsbetennelser o.l anbefalte hun meg operasjon for å fjerne mandlene. Jeg er jo i utgangspunktet villig til det, så jeg sa ja og hun skal sende henvisning. Problemet er jo da det at dette kan ikke gjøres om jeg er så heldig å bli gravid i nærmeste fremtid. Da må vi utsette prøvingen, noe vi ikke har lyst til da vi er så innstilt på å lage baby nå.... dette ble vanskelig, jeg føler meg skuffet nå. Jeg vil jo ha vekk det som gjør at jeg har mye vondt i halsen, men har lite lyst å utsette planen vår om barn! Ventetid på operasjon er 3-5 mnd ca...

Hva syns dere? Jeg trenger noen synspunkter for å klare ta et standpunkt til dette............ thx!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

du kan også vente med operasjonen til etter at barnet er født og du er ferdig med amming. Det er jo en prioriteringssak for deg. Vet ikke hvor mye plaget du er av halsbetennelser e.l. jeg - men dere får snakke om det og ta et gjennomtenkt valg. Det er jo positive og negative ting med det valget som med alt annet. Uansett : Lykke til!

Skrevet

Takk for svar BettyBoob :)

Ja det er et valg å ta. Jeg vipper frem og tilbake på hva jeg skal velge. Vipper vel kanskje mest mot å bare prøve videre og evt utsette operasjon OM jeg blir gravid før den tid. MEN: man er jo gravid litt før man vet det selv, hva om operasjonen skulle komme akkurat der jeg ikke vet enda at jeg er gravid? Det vil vel ikke være noe bra for embryoet...? Huff....

Skrevet

Mener det skal finnes en metode der du kun blir lokalbedøvd i mandlene og da bruker de laser. Inn og ut på sammen dag:-) Og mindre smerter enn ve vanlig operasjon. Du kan jo undersøke det:-)

• 1 måned senere...
Skrevet

Yes, det ble laseroperasjon, så nå er det overstått! Slipper tenke mer på problemstillingen over =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...