Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 nysjerrig på dette, for jeg kan ikke finne noe som jeg faktisk trenger der inne...handler dere ting dere trenger???virkelig trenger? eller ting dere syns er kjekt å ha??? snodig nettsted spør du meg..
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Vi har lett etter barkrakker lenge nå og ikke funnet noe vi har likt. dessute er det jo så dyrt mange plasser. Fant noen på netthandelen som var kjempe-fine og handlet med oss noe rask (kjekt å ha) som tilhenger-nett, en automatisk boksåpner og et massasjeapparat. Alikevel kom regningen på det samme som 1 stol hadde kostet oss i butikk !! Men stort sett er det mannen som finner kjekt-å-ha-ræl som ikke funker, men innimellom kan man gjøre et skikkelig varp
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 med på den at de kanskje har f.eks 1 ting man trenger.. og så at man da mens man likevel er der rasker med seg en del annet skrot som man egentlig ikke trenger... min mann hadde en periode der han handlet en god del der..fikk han heldigvis til å innse at vi ikke trengte noe av det han handlet og han gav seg til slutt.. har inntrykk av at mange handler der fordi det er så gysla billig... men så sitter de igjen med mye skrot de aldri får brukt eller egentlig ikke har plass til.. hi
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 Handel og handel. Jeg har kjøpt noen småting fra annonser på finn.no. Masse fint der til en billig penge. Tripp-trapp stoler f.eks. Ellers handler jeg dyre hårprodukter for en slikk og ingenting fra engelske nettsider.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 Den netthandelen vi snakker om er en nettauksjon, der de legger ut tilfeldige produkter til auksjon...ikke finn.no eller andre nettbutikker... netthandelen har bare produktene en liten stund så forsvinner de...ofte veldig rare ting som man mest sansynlig aldri ville kjøpt på en vanlig butikk...de baserer seg på at folk skal bli revet med i budrundene og handle på impuls... www.netthandelen.no
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #6 Skrevet 21. april 2010 Handlet en del på netthandelen før. Men nå i det siste skal jeg være enig i at det ikke er så mye å finne der. Før hadde de en del merkevarer som man kunne få til en billig penge. Jeg kjøpte en gang en Tefal Jamie Oliver kasserolle til 300 kr. Skulle jeg kjøpt den i butikk ville den kostet meg 1200 kr. Nå går det lenge mellom hver gang jeg handler, og da blir det gjerne sånn kjekt å ha ting jeg kjøper. Følger da gjerne med en hel dag(ofte søndager), og legger inn bud sånn innimellom. Får jeg tilslag på noe, må jeg gjerne være litt aktiv og vinne mer, sånn at det jeg allerede har ikke blir unødvendig dyrt pga fakturagebyr og porto.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #7 Skrevet 21. april 2010 Kjøpte krabbeteppe og sengebeskytter til sønnen min der. Har kjøpt dvd-skap der (veldig fine), kjøpt en del julegaver, blant annet barglobus og samboeren har kjøpt litt diverse verktøy og lignende der. Har også kjøpt hjemmekinoanlegg, stereo til bil osv der. Veldig fornøyd med alt jeg har kjøpt der og ikke minst veldig fornøyd med prisen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå