Gå til innhold

GRAVID! Hvordan si det til forloveden??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk nettopp pos test!!! (Blør litt innimellom, derfor er det et sjokk) Dette er min første gang, og jeg er kjempespent!! Forloveden vet det ikke enda, noen som har forslag til hvordan jeg kan si det når han kommer hjem senere i ettermiddag?

:D:D:D

Noen som er i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så moro!

Gratulerer!

Jeg har aldri fått sjansen til å måtte fortelle det til ham - for han har hengt over meg som en hauk hver gang jeg har tatt test...

Tror han har en innebygget radio som vet når jeg gjør det..

Er han på jobb nå? He he - hva med en mms av testen? hihi

Skrevet

Kjøp en bitteliten body eller sparkebukse og pakk inn.

Skriv en lapp under middagstallerken hans.

Lag et koselig kort.

Pakk inn graviditetstesten.

Skriv det på badespeilet med leppestift

:)

Skrevet

Gratulerer!! Jeg og samboeren tok testen sammen vi, men jeg synes du er heldig som skal fortelle han det! Fant ut i helga at vi er gravide vi :) er i 6. svangerskapsuke!!! :) Lykke til :)

Skrevet

jeg skulle lagd babybiff, med pommes noisettes, med babygulerøtter, babymais og cherrytomater.

Og istedet for seriett, skulle han ha fått en smekke det stod "verdens beste pappa " på :)

men nå er det kanskje for sent, for du har kanskje allerede sagt det.

Uansett, oppdater oss på hva du gjorde og hvordan det gikk da. :)

klem fra meg og peanøtta :)

Skrevet

Takk for innspill alle sammen:D kjempe:D

Jeg har ikke sagt det enda.. Han kommer hjem om en time, eller to:) ååå, er så spent! Måtte bare gå en to timers tur tidlig idag for å lufte alle tankene. Er så sykt dette, for har nemlig egentlig hatt "mensen" frem til igår, så fikk så utrolig sjokk..:D:D:D:D:D

Dette har jeg valgt å gjøre for å overraske han:

Jeg har kjøpt flaske og to pakker smokker -en rosa pakke og en blå. Så hadde jeg fra før kjøpt en liggestol, hvor jeg la en bamse oppi. Bamsen har jeg kledd med mannens gamle babyklær, også har jeg lagt bamsen oppi en kjørepose som jeg har strikket:) Så der ligger bamsen, kledd i babyklær, oppi stolen, med to graviditetstester i den ene handa, og flaska i den andre. Og fremfor stolen ligger smokkene og new born baby-bleier:) Så når han kommer inn på soverommet, er det dette synet som venter han på sengen:) ehehe.

Litt innviklet dette, men prøvde å forklare:)

Vil noen andre dele sine historier med oss??:D

Skrevet

Det er så koselig å si det til kjæresten.. Jeg for min del har PCO, så er ikke akkurat hverdagskost for meg å bli gravid.. Hadde endelig fått meg time på IVF-avdelinga ved UNN for å ta en saltvannskylling.

I forbindelse med det måtte jeg først ta en rutinemessig grav.test. Og jeg ble SYKT sjokkert da den var positiv!!!

Hadde aldri trudd det! Og i alle fall ikke kjæresten!!

Men han ble så glad da jeg kom hjem med ultralydbilde, 7 uker på vei, og grav.test :)

Det kom masse tårer og "er det sant".. :):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...