Gå til innhold

Når skal skjema til NAV sendes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjemaer vedr foreldreperm bør vel kanskje sendes inn snart, men kan ikke huske når man skal gjøre det??? (har gjort det to ganger tidligere, men hukommelsen min svikter totalt:-))

Noen som vet noe om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ca 2 mnd før permisjonen skal starte=)

Skrevet

ooops, da må jeg forte meg litt jeg da! Takk for svar:-)

(helt håpløst med hukommelse som ikke virker for tiden - he, he)

Skrevet

Jeg sendte forespørsel til mitt Navkontor og de sier senest 1mnd før termin.

Send en mail til ditt lokale kontor å spør de.

Du finner mailadr på nav.no

Skrevet

Kan være lurt å sende det etter 26/27 uke allerede... vi vet jo alle hvor trege nav kan være på behandlingstiden sin. Og man vil jo ha penger fra man går ut i perm, ikke 1 mnd etter man har fått babyen i hus :)

Skrevet

lurer på en ting, hvordan blir det når jeg bare jobber som vikar? skal jobbe helt frem til jeg skal ut i permisjon men de må jo gjerne ha lønslippene fra alle mnd for at jeg skal ha jobbet 6 av de siste 10 mnd, må jeg da vente med å søke til siste lønnslipp som blir rundt den dato jeg har termin eller holder det med bekreftelse fra arbeidsgiver om hvor mye jeg skal jobbe? noen som har vært borti dette?

Skrevet

Jeg begynner min permisjon i midten av august,og fikk beskjed av NAV om å søke i løpet av juni pga at de har ferie avvikling i juli/august. Så det var bedre å søke litt tidlig for å være sikker på at jeg skulle få pengene til rett tid. Så jeg blir nødt å søke med en gang jeg trår inn i uke 26.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...