Rampongi Skrevet 21. april 2010 #1 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg gikk ut i permisjon i august i fjor og skal etter 10 mnd med full lønn og 8 uker uten lønn (fordelt utover året) tilbake på jobb i juli. Disse ukene uten lønn er nøye planlagt i forhold til når far skal ha pappaperm og vi skal ha noen uker sammen i utlandet i mai. Denne planen ble såklart vedlagt min søknad om permisjon og jeg har i ettertid kontaktet de som driver med lønn på jobben min per mail ved endringer- noen uker det ble tull med i fjor høst. Med en gang jeg merket at jeg fikk full lønn for mnd er jeg i utgpunktet skulle hatt mindre utbetalt, tok jeg kontakt med både lokal og sentral lønnsavd og lokal var sykmeldt, men jeg fikk svar fra sentral om at de skulle trekke meg for ukene jeg hadde ulønnet permisjon.. Det er fremdeles ikke skjedd og nå har jeg egentlig tatt ut 5 slike uker uten lønn, men det er ikke registrert, så disse ukene er gått som vanlig permisjon med full lønn.. Så foreslår lokal lønnsavd at jeg bare kan ta de ukene jeg skal ha ulønnet etter at min opprinnelige permisjon er over, for det er enklest.. Ja, for lønnsavd er det nok det, men min permisjon slutter midt i pappapermen (i mai) og dermed har vi da lønnet permisjon samtidig og det er ikke lov.. ahhhhh Blir så lei!! skal ned dit i dag og snakke med dem.. Men hva skal vi gjøre med de ukene jeg skulle være uten lønn? Nå vil jo ikke min permisjon strekke seg langt nok og ungen blir uten mamma eller pappa hjemme i sommer. Det er jo lite aktuelt.. Er så forp...t når jeg har varsla og søkt og skrevet 7 mailer om dette siden november og det enda ikke er i orden.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141752896-frustrert-over-permisjonstull-med-jobben-aahhhh-siiiiinnnnnaaaaaa/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #2 Del Skrevet 7. mai 2010 Så lenge du har skrevet rette datoer i søknaden til nav og arbeidsgiver forskuterer lønnen din er det egentlig ikke noe problem når du har lønnet og ulønnet permisjon. Arbeidsgiveren din ordner med innkreving av pengene fra nav og du sparer bare pengene du har fått til du ikke får pengere på slutten. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141752896-frustrert-over-permisjonstull-med-jobben-aahhhh-siiiiinnnnnaaaaaa/#findComment-141825339 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå