Gå til innhold

Jentene våre har kommet :-)

tvillingjenter i april

Anbefalte innlegg

i uke 39 kom jeg inn for igangsettelse. jeg var allerede litt moden, men tvillingene lå med føttene først. så jeg fikk modningspille for å få igang rier. dette funka og rumpa festet seg i bekkenet. da ble vi enig om å gå for vanlig fødsel. så da ventet vi bare på mer rier og åpning.. det gikk sakte fremover , men i løpet av dagen hadde jeg 4 cm åpning og alt lå klart for vanlig fødsel. Så begynte plutselig tvilling 2 å misstrives. hastesnitt ble løsningen og da skjedde ting veeldig fort.. under en time så var de ute:-) friske og fine begge to.. litt vektforskjell.. tv 1: 3380 gr.. tv 2: 2490 gr. Vi var overlykkelige over at alt hadde gått så fint og de er bare superskjønne.

Vi følte oss veldig godt tatt vare på på sykehuset og følte oss 100% trygge hele veien. en fantastisk opplevelse.

nå har vi kommet hjem.. vi storkoser oss.. heeeelt herlig . merker at dagene kunne hatt fler timer.. he he.. men vi begynner å komme i rutiner med amming allerede.. har prøvet både tillegg og amming og har endt på bare amming. ,da det funket best syns jeg.. akkurat nå sover de og jeg har en liten stund på morran her for meg selv og kaffekoppen..... gled dere dere andre !! og lykke til! :-)

Fortsetter under...

Gratulerer!!! :o)

Så godt at fødselen ble en så fin opplevelse for deg.

Fantastisk morro med tvillinger. Gled deg til de begynner å bli 4-5 mnd, da bygnner de ofte å få mere glede av hverandre. Mine tv. er 8 mnd og de er skikkelig kompiser. :o)

Du må komme på dinbaby's tvillingforum og hjelpe oss å lage litt liv og røre der nå da... :o)

kos deg med babyene dine!! :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...