Gå til innhold

Endelig skjønte hun hvordan hun skulle trille fra rygg til mage! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har jobba med det en stund, men har liksom ikke fått med seg hodet. Har 'kjefta' og styrt på, men nå i dag klarte hun det endelig. *stolt mor* Hihi :)

Skrevet

Åå, det er så moro! Min også strevde ei stund, men plutselig så skjønte han det :)

Skrevet

Grattis :-) Jubbis'en her har ikke helt knekt koden enda, men han kan det egentlig hvis han vil. Bare jeg vipper litt på knehasene vrenger han seg rundt, så synes egentlig han kan gjøre det selv snart nå...

Skrevet

Veldig morsomt! Jeg gikk faktisk glipp av første gang han gjorde det, var borte et lite øyeblikk og så vips! Men han snur seg fortsatt kun over på venstre siden, selv om det er en stund siden han begynte med det Nekter å snu seg mot høyre...

Skrevet

Ååh det er så morro. Her ble vi egentlig veldig forfjamsa for det skjedde så plutselig. Det ar en dag med litt nesten.. Og dagen etter var det rundt. Nå skjer det hele tiden. De er jo så søte der de ligger på magen og ligger med de små hodene sine og titter rundt. Kan jeg spørre hvor gammle barna deres var når dette skjedde? Elida var 4 mnd og en dag når hun gjorde dette bevist. (flere ganger og du så det ikke bare var tilfeldig, hun hadde teknikken inne) Hun var fem dager første gangen hun skjønte hvordan hun skulle komme seg fra rygg ti sideleje. Fysioterapauten og hs sier hun er ca 1 til 1 1/2 mnd forran skjemaet men, kan det stemme??? Jeg trodde det var vanelig at dette begynte når de var fire mnd jeg..

Og ja!! Vi har lov til og være stolte av våre nydelige små! Her er det mye tårer og stolthetsfølese om dagen. Pappan kan ikke komme fort nok hjem for og se hun tulle rundt på teppet.

God onsdag folkens!

Skrevet

jeg tror det er veldig forskjellig når de begynner med å snu seg. Sønnen min snudde seg fra rygg til mage da han var litt under 3 mnd...

Det er utrolig fascinerende å se på hvordan de lærer og oppdager nye ting. Må le av klumpen som ligger på gulvet og drar bena opp under seg men klarer ikke helt dette med armene.. så han kommer seg jo ikke fram.

Han er 5 mnd... men det er rett før han krabber (tror jeg har sagt det nå i 1 mnd snart).

Skrevet

Snuppis er 5 mnd og to dager, og gjorde det i dag tidlig :)

Skrevet

Grattis:)

Her rulles det også, men bare fra venstre siden, ikke fra høyre. Men aller mest går det i åling! Hjelpes hun er jo overalt jo! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

JIPPI! Endelig er det min tur til å si at han ruller :-) Lå og strevde og kjeftet/hylte en stund først, for kunne ikke nå leken han ville ha tak i (ikke så rart ettersom vi hadde lagt den like utenfor rekkevidde, hehe), og plutselig klarte han det, gitt! Gjentok det 2 ganger til for å liksom bekrefte at nå KAN han det. *Sååå stolt!!!* Ikke akkurat tidlig ut, men er en stor og tung gutt, så det er nok ikke lett å manøvrere kroppen enda. Er 5 mnd og 4 dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...