Gå til innhold

Lenge leve uregelmessige sykluser....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nok en negativ g-test!!

Er så kjedelig å ikke vite nøyaktig når TR melder sin ankomst- nå er jeg på 35 dager syklus-kjedelig!

Håper TR kommer en av dagene,slik at vi kan begynne en ny mnd med friskt mot :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den er rett rundt hjørnet!

Skrevet

Jeg har aldri hatt en regelmessig syklus i hele mitt liv, jeg... Alt fra fire uker (en sjelden gang!) til seks uker (=mer normalen for meg). Litt slitsomt å aldri vite - men det går an å bli gravid likevel! Jeg ble faktisk gravid i 1pp med førstemann, så jeg rakk aldri engang å oppleve det du beskriver her... Men jeg har forberedt meg psykisk på at det sikkert blir slik nå! Det gjelder kanskje å ikke brenne av ALTFOR mange g-tester... :S

Skrevet

Jeg fikk system på min syklus takket være homeopatproduktet Sephia D30 som man får kjøpt på noen apotek rundt om kring.

Dette middelet fikk min syklus ned fra alt mellom 7-9 uker til at jeg nå har hatt tre sykluser på 31 dager!! :D

Livet er så mye bedre når man skjønner når PMS-en slår til og når det bare er gubben som er skikkelig teit! ;o)

Heheh, men fra spøk til alvor... Jeg gikk på Sephia i tre fire uker før jeg fikk første mens, og har holdt opp etter hver EL. Vet akkurat når det er fordi jeg har CBFM. (som også anbefales)

Sitter bare å venter på 1. mai nå for da skal det testes!! :D

Lykke til da! Og hvis du skal svi av g-tester, så anbefaler jeg å bestille billigtester på nettet, og ikke trave inn på apoteket! Her fikk jeg mange medlidende blikk en periode fra de som jobber der! :/ Så nå bestiller jeg på billigtester.no

Good luck!! :D

Skrevet

Slenger meg på denne her...

Fikk igjen mensen 23 mars, da hadde jeg ikke hatt den siden desember i 2007, pga en graviditet + amming av jenta mi i nesten 1,5 år.. Ikke så lenge siden jeg ga meg, så var overlykkelig når den da kom. Yess, da kan vi prøve på en ny baby...vi er ganske sikre på at jeg fikk positv EL test rundt den 4 april, men fortsatt ingen tante på besøk, og ingen positive gravi.tester..

Arg..så nå vet vi vel igrunn ikke helt når TR kommer, eller når neste EL kan forventes..

Storartet!

Skrevet

Det kan bli ganske dyrt med disse g-testene fra apoteket ja...burde nok begynne å kjøpe de billigtestene. Blir jo til at jeg tester når det har gått så lang tid.

Venter fremdeles på TR,men kjenner mensmurringer så det er nok like før :)

Lykke til alle sammen :) Håper det klaffer for oss alle dette året ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...