Gå til innhold

Vondt i hjertet!! Se hit..Hjelp meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann..

Er det noen som har vondt under hjertet??Altså der bh bøylen går på en måte.Vansklig å forklare.Hjertet ligger jo i venstre side,men mest vondt under høyre.Starta vel for 2 år siden.Da fikk jeg et slikt "anfall"Da hadde jeg drukket,og gikk på brexidol.Trudde det var pga brexidol.Men det stemmer ikke,da jeg har hatt det sånn mange ganger,og da har j ikke gått på noe.Det føles som en som stikker deg i hjertet, f eks en mann som stikker deg meden kniv,og du føler at pusten blir forandra,slik at du må konse deg for å puste riktig.Før fikk jeg dette bare når jeg drakk(nesten hver gang jeg drakk)men fikk Dette fredag,og med engang jeg spiser(da er jeg mett,men gått ca 7-8-9 timer siden vi spist sist) så går det nesten over.En gang hjalp det å kaste opp.Søndagen begynte de greiene igjen,og idag.Begynte å lure på om jeg var allergisk mot alkohol.Men drakk jo kun fredag og lørdag da vi var på besøk.

Kjæresten min lurer på om dette er pga fibro og hypermobilt syndrom.Men jeg tror ikke de er det,men hva kan det være??Blir bare vondere og vondere...Må nevnes at har slitt med bulumi i 17 år nå.Går i perioder,tvangspiser eller kaster opp maten.Kan gå 3-5 mnd før jeg kaster opp nå,vært kjempe flink.Men sliter veldig med tvangspising.Prøver å ta meg sammen,,,men er veldig vansklig.Jeg fikk aldri spise meg mett hjemme,stjal mat for å overleve.Rota i søpppelkasser for å finne mat,ja er mann sulten så tar mann det mann får,bare mann får stilt sulten....

Takk for hjelpa...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta kontakt med legen din du, og snakk med ham, tror ikke det er noen her som kan hjelpe deg bedre enn ham, lykke til :-)

Skrevet

Jeg sliter med magekatarr, og har noe av de samme symptomene som deg. Alkohol og kaffe er jo det verste du kan drikke hvis du har noe sånt, så kan hende det er derfor du sliter med det. Uansett så må du ringe til legen og få time og finne ut hva det er, før ting forverrer seg (hvis det er magekatarr kan du få skikkelig anfall uten forvarsel, og det er ikke gøy).

Skrevet

Takk for svar.. Hvorfor får mann magekatar da?? Er det noe farlig?

Skrevet

Hvisdu kaster opp masse, kan det også være magesår/sår på spiserøret. Det kan gi hjerteinfarktlignende symptomer.

Det er i hvert fall ingen tvil, DU MÅ KONTAKTE LEGEN DIN I DAG!

Med bulimi kan det være ufattelig mye som kan være galt med deg.

Jeg har selv fibromyalgi og det du beskriver er ikke et typisk symptom på det...

Skrevet

Nei,kaster ikke opp så mye nå.Kan gå kanskje en mnd eller 1,5 til 2 før jeg gjør det igjen.Men holdt på med det mye før, det kunne være 1-5 ganger daglig..Men nå er det bare tvangsspising.Akkurat hatt i meg en hel grilla kylling,spist is,,duo, potetsalat,og nå ska jeg eta napolens kaker ,nam nam...Klarer ikke å styr meg.. Nei,j ska ikke kaste opp det,har slutta med å kaste opp maten, (selvom jeg får tilbake fall om en mnd eller 4.,.Men det tar vi vel da..

Skrevet

Men jeg har ikke disse smertene hele tida,Bare når jeg tar meg en dram på fest osv.Jeg røyker mye når jeg tar meg en.Kan da røyke 20 sigaretter på 3-8 timer..Vangligvis røyker jeg 1-3 røyk pr dag..Om det har noe å si liksom.-.Tror det kan være at jeg røyker mye da,og drikker og at det har gått 7-10 timer sia jeg spiste sist liksom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...