Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Jeg har begynt å spotte nå i kveld, så mensen kommer nok mer og mer de neste dagene. Hvilken dag skal man registrere som mensens første dag? Ikke i dag, siden det bare er spotting, eller skal man det? Noen av dere som har erfaring med dette? Tusen takk for svar!
Miztery Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Jeg setter alltid første dagen jeg blør skikkelig som første dag i syklusen. Om man venter til dagen etterpå, gjør det heller ingenting.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 tusen takk for svar, Miztery! Jeg har nettopp kjøpt den, og er litt forvirret, hehe... Håper den kan hjelpe oss til å bli gravide..
Miztery Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Jeg har altfor lange sykluser.. Mistenker at jeg har PCOS, for jeg har forhøyet LH(?)-nivå hele måneden, forrige syklus var på 62 dager.. Så denne gangen jukset jeg, og lot monitoren tro at jeg hadde mensen etter 20 tester, og begynte på en ny runde.. Er nå på den 45. dagen i syklusen, og enda ingen tegn til EL.. Håper den virker bedre for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå