Nydlige datter09-spire2010 <3 Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Christian Aaron Arian Joel Men er liksom ikke WOW Er så vanskelig med guttenavn!! Noen andre som har noen i samme "sjanger" ?
Løvinna30 Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Likte Arian veldig godt Aron har vært på min liste :-)
Sol Skippertaksdronning Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 Sliter litt med guttenavn vi og-og vi må finne, siden jeg har prins i magen.. Hittil har vi Mikael NIkolai, Lucas Andre, Marcus og Dominick. Har en Nathaniel Christopher og en Adrian Mathias fra før. Foreslo Storm,Ulv og Viljar, men pappaen var ikke helt med på den :)Guttenavn er vanskelig, mye vanskeligere enn jentenavn!! Syns det er greit å ha flere å velge mellom, man vet liksom ikke om det faktisk er en Mikael som kommer..
blangn Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 Jeg syns Benjamin og Markus er fine navn også....men ikke lett å velge gutte navn.... Lykke til!
letsgo Skrevet 22. april 2010 #5 Skrevet 22. april 2010 Synes også det er kjempevanskelig med guttenavn........ Mye lettere å finne fine jentenavn! Men jeg har foreløpig disse navnene på min liste: Vetle Bjørnar Sander
*NordNorge* Skrevet 22. april 2010 #6 Skrevet 22. april 2010 Har en følelse på gutt hær.... Så har 3 guttenavn klar, så kan jeg heller bruke tiden etter fødselen på å bestemme meg Jonathan Kasper Theodor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå