T#3 Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Har hatt besøk av Sector Alarm i kveld. Vurderer sterkt å bli kunde, men aner ikke forskjell på de forskjellige selskapene... Noen som er kunde av Sector? Fornøyde? (Innbrudd og brann) Dette er jo et sånt type abonnement man håper man ikke får bruk for, men føler det er riktig å ha et.
Stolt tvillingmor Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Vel - jeg tror de ulike selskapene er ganske like når det kommer til service og tjenester. Selv finner jeg overhode ingen trygghet ved at Sector Alarm (eller noen andre) FØRST må reise hjem til meg for å sjekke huset dersom brannalarmen går, før man varsler brannvesenet, dersom jeg selv ikke er hjemme. Om alarmen går mens jeg er her, ringer de meg på tlf. før de selv rykker ut. Men da har nok jeg ringt til brannmannen for LENGE siden... Men det er mulig at det er det riktige for deg, og da synes jeg du skal innhente priser hos de forskjellige tilbyderne. Du kan jo lese denne artikkelen - som forøvrig kom på trykk etter en tragisk brann i Nittedal for etpar år siden. Da ble disse alarmene heftig debattert etterpå: http://www.rb.no/lokale_nyheter/article2027608.ece
Stolt tvillingmor Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 Denne er også grei å ha lest gjennom: http://www.siste.no/okonomi/dinoekonomi/article4456855.ece
T#3 Skrevet 21. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2010 Takk Stolt tvillingmor. Skal sette meg ned å lese dette i ro og mak.
shewolf og 2 valper Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 Vi har vært kunder hos Sector Alarm i omtrent 5 år nå, og jeg har bare go'ord om de! Jeg har ingen problemer med at de ringer meg på forhånd før de rykker ut, for i hvertfall 99% av tilfellene så er det selvforskyldt at alarmen går. Tenker da spesielt på brannalarmen. Og de gangene det har vært innbruddsalarmen som har blitt utløst, og vi ikke har vært hjemme, så ligger det rapport i postkassen. Og da har det begge gangene det har skjedd i løpet av de 5 årene, vært en vekter her innen 10 min etter at alarmen har vært utløst. Og en nabo som også har observert at de har vært her, så det er heller ikke noe de bare skriver på rapporten. Nå har vi jo vært heldige, for alle våre alarmer har vært falske... så vi har aldri vært utsatt for innbrudd. Men jeg synes det er en veldig trygghet med stort hus når jeg er alene med ungene, det å kunne skru på skall-sikring på dører og noen vinduer når jeg legger meg for natta. Så de varmeste anbefalinger fra vår side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå