Sol Skippertaksdronning Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 ..programmet om gravide som ikke vet de er det før de føder.Blir litt fasciert over akkurat det..at man kan gå i ni måneder med et levende vesen i seg, uten å ha den fjerneste anelse. Samtidig vet jeg liksom ikke helt om jeg tror på det...Sprøtt er det, jeg er 22 uker på veg, og tanken på å kunne gå sånn uten å vite det er...nei, jeg vet ikke jeg..
Gjest Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Har ikke sett det selv, men har jo hørt mange slike historier og hørt at det skjer 1-2 ganger i året i Norge...Merkelig. Er nå 31 uker på vei og hadde jeg ikke visst at jeg var gravid ville jeg nok i hvertfall vært alvorlig bekymret for helsa mi:)
Sol Skippertaksdronning Skrevet 20. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2010 Teker litt som så, at om man kke mister mens, og ikke merker spark etc er det jo mulig, men lurer jo litt på om det i noen tilfeller dreier seg om ren fortrengning. Endel av disse damene har jo vært gravide og født før, så skulle jo tro de kjente igjen noe?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Jeg tror nok at det ofte er at man enten later som man ikke merker det eller er usannsynlig flink til å lure seg selv....
Sol Skippertaksdronning Skrevet 20. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2010 Kan nok være en mulighet ja. Merkelig fenomen okke som, å være i stand til å faktisk overse en graviditet.Klarer ikke helt å forestille meg sjokket det må væreå komme helt uforberedt på sykehuset og få beskjeden " men du er gravid og føder du nå"..hjelpes..
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #6 Skrevet 20. april 2010 Vel, jeg kjenner en - ok, hun fant det ut en måned før, men bare fordi hun tok noen prøver pga noe annet.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 20. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 20. april 2010 Oj, sa hu noe om hvordan det var mulig? Alt gikk bra eller? Hehe, nnysgjerrig så det holder her. Hvordan reagerte hun på nyheten da?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #8 Skrevet 20. april 2010 Sjokkert. Og vi andre også, både venninnene og hennes mann (og våre menn) - ingen hadde noen mistanke. Hun er veldig storbygd uten å være mer enn ca 10 kg "overvektig", er høy (181) og bred, og hadde visst siden hun var tenåring at hun ikke kunne få barn. "Visst", da. Hun hadde ikke endret seg noe, annet enn at hun plutselig ikke likte te lenger - så vi erta henne litt på venninnekvelder med te og stearinlys når hun absolutt ville ha kakao. Men vi var godt voksne, hun var nesten tredve, og gift, så det hadde vel vært verre om hun hadde vært nitten. Og legen sa at barnet lå så langt inn mot ryggen at det var ikke rart hun ikke fikk mage eller kjente spark. Veldig søt liten gutt nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå