cathrine&emma Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 jeg har hatt litt brunt utflod i dag, kun i truseinnlegget, aldri hatt slik som jg kan huske, er 2 dager til jg venter mens.. har følt symptomer på graviditet hele uka, slik som trøtt, slapp , svimmel, ofte på do... jg har hatt litt murringer eller "smerter" nedentil sånn av og til men gått fort over.. kan dette være pga mens eller kan jg være gravid? om jg ikke er gravid.. er dt noen her inne som har noen tips til å bli gravid fort?? jg og samboer ønsket ett barn til, jeg har ei datter fra før , han har ikke noe barn fra før, jg er litt overvektig og vet at dt kan ta lengre tid å bli gravid pga dette.. har prøvd flere ganger å gå ned i vekt , men jg klarer det ikke , får litt motivasjon, oxo detter det bare vekk igjen.. og ønsker så gjerne å bli gravid snart at jg tenker på det omtrent hele tiden fra etter mens når vi har hatt sex, til jg får mens.. håper noen har noe tips eller erfaringer å dele?? jg var gravid i januar, men da hadde jeg en SA desverre. og dt var veldig sårt..
Julie_82 Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Brun utflod noen dager før ikm var mitt først symptom begge gangene jeg var gravid:) Men noen opplever dette før hver mens... Er ingen rask måte å bli gravid på, annet enn å finne ut når du har el og ha sex annenhver dag fra noen dager før el til dagen etter. En annen ting som er lurt er å prøve å ikke tenke på det. Vet det er vanskelig, men hvis man går og tenker på det blir man anspent og stresset og dermed sitter den ofte ikke. Hørt mange historier hvor den plutselig satt etter at man bestemte seg for prøverør, for da hadde man lissom gitt opp og tenkte ikke på det. Så prøv å distraher deg selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå